کد خبر: 28400
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 ارديبهشت 1396 - 20:58

داخلی

»

اخبار کتاب

راه اندازی ایستگاه اهدای کتاب در خاوران تهران

منبع : لیزنا
کتابخانه خاوران به منظور دسترسی هرچه آسان تر شهروندان به کتاب با برقراری ایستگاه اهدا و مبادله کتاب در این زمینه اقدام می کند.
راه اندازی ایستگاه اهدای کتاب در خاوران تهران

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 15، با توجه به اینکه کتاب و کتابخانه به عنوان یکی از مولفه‌ های اصلی فرهنگی می‌ تواند تاثیر بسیار زیادی بر فرهنگ عمومی منطقه داشته باشد، کتابخانه خاوران به منظور دسترسی هرچه آسان تر شهروندان به کتاب و با هدف ارتقای سطح کتاب خوانی با برقراری ایستگاه اهدا و مبادله کتاب در این زمینه اقدام می کند.

گفتنی است مردم کتاب‌ هایی در خانه‌ هایشان انبار کرده‌ اند که استفاده نمی‌ شود، در واقع این کتاب‌ها کالاهایی فرهنگی هستند که از چرخه استفاده خارج شده‌ اند که با شیوه تبادل، این کتاب‌ ها به چرخه استفاده برمی‌ گردند و در اختیار دیگران قرار می گیرند.

شهروندان می‌ توانند کتاب‌ های خوانده شده و بدون استفاده در منزل را به ایستگاه اهدای کتاب که از فردا 12اردیبهشت ماه در کتابخانه فرهنگسرای خاوران مستقر می‌شود، اهدا کنند.

ایستگاه فرهنگی یاد شده از ساعت 10-16 در فرهنگسرای خاوران به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد دایر می شود و بازید از آن برای عموم آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: