کد خبر: 28402
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 ارديبهشت 1396 - 08:47

داخلی

»

اخبار کتاب

اختصاص بن کارت خرید کتاب به اهل قلم

منبع : لیزنا
بن کارت خرید کتاب اهل قلم ویژه سی امین  نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مبلغ250 هزار تومان در اختیار اهالی قلم قرار خواهد گرفت.
اختصاص بن کارت خرید کتاب به اهل قلم

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، آن دسته از پدیدآورندگانی که در گذشته بن کارت خرید کتاب از خانه کتاب دریافت کرده‌اند، مبالغ به همان کارت واریز می‌شود و پدیدآورندگانی که از بن کارت الکترونیک برخوردار نبوده اند می توانند برای دریافت بن خود به پاتوق اهل قلم در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

آن دسته از اهالی قلمی که بن کارت خرید کتاب خود را گم یا رمز آن را فراموش کرده اند به  باجه های بانک شهر مستقر در نمایشگاه کتاب مراجعه کنند.

 گفتنی است، در دست داشتن کارت ملی و کارت اهل قلم برای دریافت «بن کارت های اهل قلم ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب» الزامی است.

لازم به ذکر است که مسئولیت دریافت نکردن بن کارت‌های ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب به علت نقص اطلاعات ثبت شده در سایت اهل قلم، متوجه موسسه خانه کتاب نخواهد بود.

سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» برپاست.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: