کد خبر: 28993
تاریخ انتشار: شنبه, 03 تیر 1396 - 15:07

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان هفتمین دوره‌ جایزه‌ دکتر مجتبایی منتشر شد

منبع : لیزنا
فراخوان هفتمین دوره‌ جایزه‌ دکتر مجتبایی در زمینه انتخاب بهترین پایان‌نامه‌ دوره‌ دکتری در زمینه‌های «ادیان و عرفان» و «زبان و ادبیات فارسی» منتشر شد.
فراخوان هفتمین دوره‌ جایزه‌ دکتر مجتبایی منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  دبیرخانه جایزه‌ دکتر فتح‌الله مجتبایی، دانشجویان دوره‌ دکتری در این دو رشته که در سال ۱۳۹۵ از پایان‌نامه‌ خود دفاع کرده‌اند، می‌توانند یک نسخه از پایان‌نامه‌ خود را همراه با ذکر نشانی و مشخصات تا ۱۵ شهریورماه به دبیرخانه‌ این جایزه واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم، پلاک ۸، مرکز فرهنگی شهر کتاب ارسال کنند.

پایان‌نامه‌‌ برگزیده به همت انتشارات هرمس در قالب کتاب منتشر می‌شود.

در شش دوره‌ گذشته‌، سمیرا بامشکی، علیرضا اسدی، محمدرضا عدلی، سلمان ساکت، ارسطو میرانی، سیده لیلا سیدقاسم، مجتبی مجرد، زهرا زارع، محمد ابراهیم‌پور نمین و فرزین غفوری برگزیدگان این جایزه‌ بوده‌اند.

پایان‌نامه‌های ارسالی، برگشت داده نمی‌شوند. از ارسال پایان‌نامه‌هایی که پیش از سال ۹۵ یا پس از آن دفاع شده‌اند، خودداری شود.

 

جایزه‌ دکتر فتح‌الله مجتبایی هرساله در دی‌ماه به بهترین پایان‌نامه‌ دوره‌ دکتری در زمینه‌های «ادیان و عرفان» و «زبان و ادبیات فارسی» با هدف ارتقاء علمی و تشویق دانشجویان دوره‌ دکتری در رشته‌های مذکور اهدا می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: