کد خبر: 29019
تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 تیر 1396 - 18:51

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب های «احساس‌های تو» و «بابا لنگ دراز» تجدید چاپ شد

منبع : لیزنا
انتشارات قدیانی کتاب های «احساس‌های تو» و «بابا لنگ دراز» را تجدید چاپ کرد.
کتاب های «احساس‌های تو» و «بابا لنگ دراز» تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، جلدهای 7 تا 10 مجموعه کتاب «احساس‌های تو» اثر برایان موزس با ترجمه قاسم کریمی در نوبت چاپ هشتم روانه‌ بازار کتاب شد.

در مجموعه کتاب «احساس های تو»، 12 عنوان متفاوت دیده می شود. هر کدام از این عناوین درباره احساس یا ویژگی خاص از یک کودک است. که سادگی و کوتاهی جمله های آنها سبب تاثیرگذاری بیشتر شده است.

من به حق خودم نمی‌رسم, من نگرانم, من بی حوصله‌ام و من تنهایم عناوین کتاب‌هایی هستند که در مجموعه حاضر برای مخاطبان 6 تا 10 ساله فراهم آمده است. در این مجموعه مصور و رنگی, احساسات کودکان در شرایط مختلف بازگو شده, در پایان هر کتاب با طرح یک سوال, مخاطبان به فکر کردن و یافتن پاسخ سوال تشویق می‌شوند. 

جلدهای 7 تا 10 کتاب احساس ‌های تو در نوبت چاپ هشتم، تیراژ 1 هزار و 100 نسخه و قیمت هر جلد 4هزارتومان توسط انتشارات قدیانی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

رمان «بابا لنگ دراز» به چاپ دوازدهم رسید.

رمان معروف «بابا لنگ دراز» اثر جین وبستر با ترجمه‌ی مهرداد مهدویان در نوبت چاپ دوازدهم روانه‌ی بازار کتاب شد.

بابا لنگ دراز رمان نامه‌نگارانه‌ دنباله‌دار، اثر جین وبستر، نویسندهیآمریکایی است. این رمان اولین بار در سال ۱۹۱۲ منتشر شد. این داستان ماجراهای قهرمانش را، که یک دختر جوان به نام «جودی آبوت» است، در سال‌های تحصیل در کالج روایت می‌کند. جودی برای یک مرد ثروتمند و خیّر که تابه‌حال او را ندیده‌است نامه می‌نویسد.

بابا لنگ‌دراز موفق‌ترین کتاب جِین وبستر است.

انتشارات قدیانی، رمان بابا لنگ دراز را در نوبت چاپ دوازدهم، تیراژ 1 هزار و 650 نسخه و قیمت 14هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد

برای تهیه‌ی این كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی www.ghadyani.org  نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: