کد خبر: 29044
تاریخ انتشار: شنبه, 10 تیر 1396 - 11:48

داخلی

»

اخبار کتاب

شب هوشنگ مرادی کرمانی در بخارا

منبع : لیزنا
شب هوشنگ مرادی کرمانی به همت انتشارات معین، ناشر آثار وی و مجله بخارا در کانون زبان فارسی (بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار) برگزار می شود.
شب هوشنگ مرادی کرمانی در بخارا

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله فرهنگی هنری بخارا، در این مراسم ژاله آموزگار، نوش افرین انصاری، حسن میر عابدینی، صالح رامسری، ارمان لام کوانگ و علی دهباشی درباره وجوه گوناگون اثار و زندگی مرادی کرمانی سخنرانی خواهند کرد. همچنین فیلم مستندی از زندگی مرادی کرمانی به نمایش در می آید.

گفتنی است از زمان چاپ اولین داستان مرادی کرمانی چهل وهفت سال می گذرد. او موفق شده است در طی سال های متمادی آثار در خور ستایشی در عرصه رمان و داستان کوتاه خلق کند که مورد استقبال دوستداران داستان فارسی قرار گرفت. قلمرو خوانندگانش اینک در چهارده زبان اثارش را می خوانند. 

«قصه های مجید»  و دیگر آثارش برنده جوایز جهانی همچون یونیسف و هانس کریستن سن و غیره شده است وچندین سریال و فیلم سینمایی برمبنای داستانهایش بر روی پرده رفته است.

شب هوشنگ مرادی کرمانی ساعت  پنج بعد از ظهر روز سه شنبه، 13 تیر ماه در محل کانون زبان پارسی (بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار) واقع در خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، پلاک دوازده برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: