کد خبر: 29061
تاریخ انتشار: یکشنبه, 11 تیر 1396 - 22:59

داخلی

»

اخبار کتاب

خانواده موسکات راهی بازار کتاب شد

منبع : لیزنا
انتشارات روزنه کتاب خانواده موسکات نوشته آیزاک باشویس سنگر را با ترجمه فریبا ارجمند منتشر کرد.
خانواده موسکات راهی بازار کتاب شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات روزنه، خانواده موسکات، به قلم آیزاک باشویس سینگر، برنده نوبل ادبی سال 1978، اولین بار به صورت پاورقی و به زبان ییدیش در فاصله 1945 تا 1948 و به صورت کتاب به زبان های ییدیش و انگلیسی در سال 1950 منتشرشد. ترجمه حاضر از متن انگلیسی انجام شده است.

این کتاب روایت زندگی تعداد زیادی کاراکتر است و بازه زمانی تقریبا سی ساله ای را، از 1911 تا شروع حمله آلمان به لهستان در جنگ جهانی دوم در برمی گیرد. در این تصویر پانورامیک، سینگر به یهودیان حسیدی و ارتدکس، برآمدن سکولاریسم، فروپاشی سنتهای قرن نوزدهم، و ... می پردازد.

سینگر در این رمان ضمن روایت سرگذشت کاراکترهای خود روش زندگی و سنت های یهودیان ورشو پیش از جنگ جهانی دوم را روایت کرده است، روایتی که نخواسته موضوع خود را بستاید یا درباره اش گزافه گویی کند. بنابراین سینگر همکیشان و هموطنان خود را با تمام سایه-روشنهای اخلاقی ایشان تصویر کرده است.

خانواده موسکات در قطع پالتویی و در 936 صفحه به قیمت 45 هزار تومان در دسترس علاقمندان قرار دارد

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: