کد خبر: 29062
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 تیر 1396 - 09:03

داخلی

»

اخبار کتاب

برنامه تابستانه انجمن صنفی مترجمان شهر تهران

منبع : لیزنا
انجمن صنفی مترجمان شهر تهران تابستان امسال برنامه های ویژه ای را در قالب نشست های مختلف و در حوزه های تخصصی برگزار می کند.
برنامه تابستانه انجمن صنفی مترجمان شهر تهران

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن صنفی مترجمان شهر تهران، این انجمن با استناد به مفاد اساسنامه و با عنایت به آسیب ‌شناسی صورت گرفته در حوزه اموزش و با هدف ارتقای سطح علمی مترجمان از زمان تاسیس تاکنون اقدام به برگزاری دوره ‌های آموزشی مختلف در قالب کارگاه ها و نشست های تخصصی کرده است.

انجمن صنفی مترجمان شهر تهران از برگزاری دوره های ویژه تابستان خبر داده؛ این دوره ها در قالب نشست های تابستانی مختلف و در حوزه های تخصصی برگزار خواهد شد.

دوره تربیت مترجم، ترجمه همزمان، اصول زیرنویس گذاری، آموزش فناوری های ترجمه، اشنایی با نکات حقوقی مورد نیاز مترجم از جمله برنامه های این مدرسه تابستانی هستند. سلسله نشست های «تجربه گویه های ترجمه» و نیز اردوی علمی تفریحی «گردوی دانش» برای اولین در این حوزه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب گاه انجمن مراجعه کرده و یا با شماره 021-66123282 تماس حاصل فرمایند.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: