کد خبر: 29149
تاریخ انتشار: شنبه, 17 تیر 1396 - 14:57

داخلی

»

اخبار کتاب

آنی شرلی باز به بازار کتاب آمد

منبع : لیزنا
رمان «آنی شرلی در گرین گیبلز»  از سری رمان های هشت جلدی آنی شرلی نوشته «ال.ام.مونتگمری» و ترجمه سارا قدیانی در نوبت چاپ دهم در اختیار علاقه مندان به رمان های آنی شرلی قرار گرفت.
آنی شرلی باز به بازار کتاب آمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، آنی شرلی دخترکی کک مکی است که موهای سرخی دارد و در یتیمخانه بزرگ شده است. او با هوش است، قوه تخیل بی حد و مرزی دارد و با امید و پشتکار سعی می کند زندگی جدیدی را آغاز کند. هر چند برای ورود به این دنیای تازه باید سختی های بسیاری را پشت سر بگذارد، ولی آینده در نظرش آن قدر زیبا و امید بخش است که برای رسیدن به آن با هر مشکلی کنار می آید.

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «آنی شرلی در گرین گیبلز » نوشته ال. ام. مونتگمری که جزو کتاب های تشویقی در سومین جشنواره کتاب های برتر کودک و نوجوان سال 1387 است را در نوبت چاپ دهم، تیراژ1 هزار و 650 نسخه با قیمت 18 هزار تومان روانه بازار کتاب کرد.

 برای تهیه این كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی های معتبر سراسر كشور، می توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این موسسه فرهنگی از تازه های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: