کد خبر: 29199
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 تیر 1396 - 10:05

داخلی

»

اخبار کتاب

رمان‌نویسی کودکان و نوجوانان در اتاق تجربه عموزاده خلیلی

منبع : لیزنا
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تابستان امسال میزبان اتاق تجربه‌ رمان کودک و نوجوان است.
رمان‌نویسی کودکان و نوجوانان در اتاق تجربه عموزاده خلیلی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دوره جدید کارگاه اتاق تجربه رمان کودک و نوجوان زیر نظر فریدون عموزاده‌‌‌خلیلی و به همت کانون برگزار خواهد شد.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند تا سه‌شنبه 10 مرداد برای شرکت در این کارگاه‌ها اقدام کنند.

قرار است در این کارگاه ادبی هنرجویان طی 12 جلسه به خلق رمان دست بزنند. رمان‌های نوشته شده در پایان مورد کارشناسی و ارزیابی قرار گرفته و در صورت تصویب در واحد انتشارات کانون به چاپ خواهند رسید. پیش از این نیز 40 اثر برتر دوره‌های قبلی این کارگاه منتشر شده و توانسته‌اند جایزه‌های مختلف ملی را کسب کنند.

علاقه‌مندان حضور در این دوره باید تا تاریخ اعلام شده همراه برگه ثبت‌نام، سه نمونه اثر داستانی که حداقل یکی از آن‌ها برای مخاطب کودک و نوجوان نوشته شده باشد را ارسال کنند. آثار ارسالی بررسی شده و تعیین سطح می‌‌شوند.

ششمین دوره اتاق تجربه در دو سطح برگزار می‌شود. سطح مقدماتی برای علاقه‌مندانی است که نمونه آثارشان در بررسی اولیه مورد قبول واقع شود. اما افرادی که پیش‌تر کتاب چاپ شده داستانی دارند و یا قبلا در یکی از دوره‌های اتاق تجربه حضور داشته‌اند می‌توانند در سطح پیشرفته این کلاس‌ها شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به طور حضوری با مراجعه به مجتمع مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، شماره 24، معاونت تولید و یا به صورت غیرحضوری با ارسال مدارک لازم به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید داوطلب شرکت در این کارگاه شوند.

گفتنی است حد نصاب هنرجویان هر کارگاه حداقل 10 و حداکثر 20 هنرجو خواهد بود.

جلسه‌های این کارگاه از اواخر مرداد 1396، روزهای پنج‌شنبه از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود.

 

شرکت کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88703660 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: