کد خبر: 29255
تاریخ انتشار: جمعه, 23 تیر 1396 - 10:23

داخلی

»

اخبار کتاب

شماره‌ ۲۳۱ مجله سروش‌نوجوان منتشر شد

منبع : لیزنا
دویست‌وسی‌ویکمین شماره ماهنامه سروش نوجوان از سوی انتشارات سروش وابسته به سازمان صدا و سیما منتشر شد.
شماره‌ ۲۳۱ مجله سروش‌نوجوان منتشر شد

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات سروش؛ سروش نوجوان در صفحات نخستین خود گزارشی از مراسم جشن تولد مرحوم قیصر امین پور تهیه کرده که در آن سخنان میهمانان مراسم در رابطه با قیصر امین پور بسیار جذاب و خواندنی است. 

در شماره جدید سروش‌نوجوان مطالبی چون: گزارشی از نوجوانی رهبری انقلاب، گفت‌وگو با کم‌سن‌‌ترین کارآفرین کشور، دختر نوجوان رکوردار کوتاه‌ترین زمان حفظ قرآن، نوجوان نابغه نوازنده پیانو، ابوالفضل آرمیده کشتی‌گیر نوجوان مبتلا به سرطان و ملیکا شعبان بازیگر تلویزیون به‌چشم می‌خورد. همچنین در این شماره، دو نوجوان کتاب‌خوان، با مهدی رجبی، نویسنده و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون، مصاحبه‌ای چالشی داشته‌ و تجربه های نویسندگی ایشان را مرور کردند.

در شماره جدید سروش‌نوجوان آثاری از محمود پور وهاب، عبدالرحمن اونق، منوچهر اکبرلو، نیلوفر تیموریان، رفیع افتخار و خسرو باباخانی نیز به چاپ رسیده است که برای نوجوانان بسیار جذاب و خواندنی است.

در این شماره همچنین آثار داستانی ۲۱ نوجوان ایرانی  به همراه ۱۸ فایل ویدئویی و صوتی  منتشر شده است.

علاقمندان برای تهیه مجله سروش نوجوان به باجه های مطبوعاتی سراسر کشور مراجعه یا برای اشتراک با شماره تلفن: ۰۲۱-۸۸۳۴۵۰۶۷ تماس حاصل نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: