کد خبر: 29282
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 تیر 1396 - 09:09

داخلی

»

اخبار کتاب

شب «دائرةالمعارف بزرگ اسلامی» برگزار می شود

منبع : لیزنا
مجله بخارا، بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار و گنجینه پژوهشی ایرج افشار شبی را به منظور تجلیل از خدمات علمی دایره المعارف بزرگ اسلامی در محل کانون زبان پارسی برگزار می کند.
شب «دائرةالمعارف بزرگ اسلامی» برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله فرهنگی هنری بخارا، مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی دراسفند سال 1362 با هدف تدوین و انتشار دانشنامه‌های عمومی و تخصصی و کتب مرجع در ابعاد مختلف معارف بشری به ویژه فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی، توسط سید کاظم موسوی بجنوردی تأسیس شد.

علاوه بر انتشار دانشنامه و کتابهای مختلف تا کنون بیست و دو جلد از دائرةالمعارف بزرگ اسلامی در این مرکز تألیف و منتشر شده است. لازم به ذکر است که این دانشنامه به دو زبان عربی و انگلیسی هم ترجمه می شود.

«شب دائرةالمعارف بزرگ اسلامی» ساعت پنج بعد از ظهر دوشنبه بیست و ششم تیر ماه در کانون زبان پارسی (بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار) واقع در خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، پلاک دوازده، برگزار می‌شود.

 

در این مراسم سید مصطفی محقق داماد، صادق سجادی، آذرتاش آذرنوش، اصغر دادبه و کاظم موسوی بجنوردی (رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی) سخنرانی خواهند کرد.

غفوری
|
iran
|
1396/04/28 - 14:28
0
1
سلام
آفرین به نشریه وزین بخارا
به خاطر برگزاری چنین برنامه های خوب و البته بزرگ در معنا و کیفیت
اجرای یک برنامه تحت عنوان "شب ..." شاید خیلی سخت نباشه اما یادآوری و تقدیر خوبیه از کسانی که عمری در زمینه زنده نگه داشتن قلم و اندیشه و فرهنگ مون زحمت کشیده اند
چیزی که دستگاه ها و ارگان های متولی زیاد به فکرش نیستند و در اولویت شون هم نیست
پایدار باشید
یاعلی
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: