کد خبر: 29340
تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 تیر 1396 - 10:55

داخلی

»

اخبار کتاب

کتابی تصویری از کریس هاگتن

«هیس! ما یک نقشه داریم» برای کودکان منتشر شد

منبع : لیزنا
«هیس! ما یک نقشه داریم» عنوان اثری از کریس هاگتن نویسنده و تصویرگر شناخته شده‌ی ایرلندی است که به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
«هیس! ما یک نقشه داریم» برای کودکان منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هاگتن که فعالیت گسترده‌ای در حوزه‌ی صلح و تجارت منصفانه دارد در این کتاب به نقش همبستگی پرداخته است. این اثر که پیش‌تر جوایزی را در حوزه‌ی تصویرگری به خود اختصاص داده است درباره‌ی گروهی است که می‌خواهند پرنده‌ای را شکار کنند و این تصمیم اتفاق‌های داستان را رقم می‌زند.

«هیس! ما یک نقشه داریم» کتابی تصویری است که پدید آورنده در خلق آن از رنگ‌های محدودی استفاده کرده است. این کتاب در قطع خشتی و با قیمت 6هزار و 200 تومان، مناسب گروه سنی «ب» (7 تا 10 سال) و قابل خریداری از فروشگاه‌های کانون در سراسر کشور است.

گفتنی است هاگتن فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2007 آغاز کرده و آثار وی در نمایشگاه‌های متعددی در سراسر جهان به نمایش درآمده‌ است.

شمارگان این کتاب 40 صفحه‌ای5 هزار نسخه است و ترجمه آن را نورا حق‌پرست بر عهده داشته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: