کد خبر: 29402
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 09:23

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار فراخوان کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار

منبع : لیزنا
کتاب‌های نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) نویسندگان و تصویرگران را به شرکت در کارگاه و مسابقه آفرینش کتاب تصویری سپیدار با موضوع محیط زیست در سال 1396 دعوت می‌کند.
انتشار فراخوان کارگاه و مسابقه کتاب تصویری سپیدار

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام انجمن تصویرگری ایران، این کارگاه و مسابقه با همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و انجمن تصویرگران ایران برگزار می‌شود و در نهایت تصویرگر کتاب برگزیده به نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیای ایتالیا و نویسنده برگزیده به نمایشگاه بین ‌المللی کتاب فرانکفورت 2018 اعزام می‌شوند.

علاقه‌مندان باید فرم پر شده شرکت در مسابقه و کارگاه را به همراه آثار خود، حداکثر تا 30 مرداد، به دبیرخانه کارگاه و مسابقه تصویری سپیدار ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به این سایت مراجعه کنند و یا با شماره تماس 88505055-021 داخلی 1120 تماس بگیرند.

شرایط شرکت در این مسابقه به شرح زیر است:

-- کارگاه و مسابقه کتاب تصویری در یک نگاه

- داوطلبان شرکت در کارگاه و مسابقه، فرمی را که در پیوست این فراخوان آمده است، تکمیل و همراه با مدارک دیگر ارسال کنند.

- از میان داوطلبان شرکت‌کننده در مسابقه 40 نفر (20 نویسنده و 20 تصویرگر) برای حضور در کارگاه کتاب تصویری برگزیده می‌شوند.

- برگزیدگان در تیم‌های 2 نفره ( یک تصویرگر و یک نویسنده) زیر نظر اساتید در کارگاه شرکت می‌کنند و تا پایان کارگاه کتاب تصویری خود را ارائه خواهند کرد.

- از میان 20 کتاب تولید شده در کارگاه، بهترین کتاب انتخاب خواهد شد و تصویرگر کتاب برگزیده به نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیای ایتالیا و نویسنده برگزیده به نمایشگاه بین ‌المللی کتاب فرانکفورت 2018 اعزام می‌شوند.

 

-- نحوه شرکت در مسابقه:

داوطلبان شرکت در کارگاه و مسابقه، سه نمونه از آثار خود را که در زمینه کودکان کار کرده‌اند، همراه با فرم تکمیل شده پیوست و به ترتیب زیر به نشانی ما ایمیل می‌کنند:

- نویسندگان: 3 داستان کودک

- تصویرگران: 3 نمونه تصویرگری که برای داستان کار کرده‌اند.

تبصره 1: تصویرگران و نویسندگانی که می‌خواهند باهم در یک تیم کار کنند، باید نمونه آثار خود را همراه هم و در یک فایل ارسال کنند.

تبصره2: تصویرگرانی که خود تجربه نوشتن داستان دارند و یا نویسندگانی که تجربه کار تصویرگری دارند (نویسنده-تصویرگر) در صورتی که مایل باشند به تنهایی کار آفرینش کتاب تصویری را انجام دهند، باید نمونه اثری را که ارسال می‌کنند در برگیرنده هر دو وجه کار باشد.

 

-- کارگاه:

- کارگاه کتاب تصویری محیط زیستی در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهدشد.

- در کارگاه، هر کتاب تصویری از مرحله ایده اولیه تا طرح، استوری‌برد، اجرای نهایی و لی‌آت توسط هنرجویان و زیر نظر اساتید مرحله به مرحله پیش خواهد رفت و خلق خواهد شد.

- کارگاه زیر نظر استادان: کیانوش غریب‌پور و هدی حدادی (از تصویرگران)، فریدون عموزاده خلیلی (نویسنده) و یک متخصص محیط‌زیست برگزار خواهد شد.

 

--زمان‌بندی:

- مهلت ارسال آثار: آثار باید حداکثر تا 30 مرداد به دبیرخانه ارسال شود.

- معرفی برگزیدگان کارگاه: هنرمندان پذیرفته شده برای حضور در کارگاه کتاب تصویری حداکثر تا 10 شهریور ماه معرفی می‌شوند.

- زمان برگزاری کارگاه: کارگاه کتاب تصویری محیط زیستی در مهر ماه برگزار خواهد شد.

- اعلام نام برگزیدگان: کتاب‌های برگزیده کارگاه حداکثر تا پایان آبان ماه و بهترین کتاب (با جایزه سفر به بولونیا و فرانکفورت) حداکثر تا هفته اول آذر، طی مراسمی معرفی و اعلام خواهد شد.

 

-- سایر شرایط:

- کتاب‌های نردبان (شرکت انتشارات فنی ایران) صرفا هزینه رفت و آمد و اقامت دو نفر از برگزیدگان کارگاه که از سوی هیئت داوران معرفی می‌شوند را به نمایشگاه کتاب بولونیا و نمایشگاه کتاب فرانکفورت تقبل می‌کند.

تبصره: تهیه ویزا برعهده برگزیدگان خواهد بود.

- حقوق چاپ و نشر کتاب‌های برگزیده (از میان 20 کتاب کارگاه) متعلق به انتشارات فنی ایران خواهد بود و شرکت‌کنندگان در کارگاه حق چاپ و انتشار کتاب‌های برگزیده کارگاه (متن و تصویر آنها) و یا واگذاری ایده‌ها و طرح‌های مطرح شده در کارگاه را در هیچ جای دیگری نخواهند داشت.

 

- برای کتاب‌هایی که جهت چاپ در انتشارات تصویب می‌شوند و به روال معمول قرارداد تنظیم خواهد شد و حقالتالیف و حقالتصویر کتاب‌ها پرداخت خواهد شد.

فرم ثبت نام 

 

نرگس
|
Iran
|
1396/05/12 - 16:33
0
0
فرم ثبت نام رو دستی انجام بدیم ؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: