کد خبر: 29424
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 21:58

داخلی

»

اخبار کتاب

100قصه برای دبستانی‌ها به چاپ هفتم رسید

منبع : لیزنا
  مجموعه کتاب‌های «قصه‌های شب» عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های منتشر شده از سوی واحد کودک و نوجوان (کتاب‌های بنفشه) نشر قدیانی است که به سبب استقبال گسترده مخاطبان اغلب جلدهای آن بارها تجدید چاپ شده اند.
 100قصه برای دبستانی‌ها به چاپ هفتم رسید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی امنسارات قدیانی، مطالعه و خواندن کتاب همواره یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌هایی است که پدر و مادران جوان می‌توانند برای فرزندان خود فراهم کنند. از همین رو روابط عمومی نشر قدیانی مجموعه 10 جلدی «قصه های شب» را برای مطالعه کودکان به خانواده‌های علاقه‌مند پیشنهاد می دهد.

قصه‌های این مجموعه ویژه کودکان دبستانی ترجمه شده است. مجموعه‌ای از 100 قصه که «برادران گریم» انتشار نسخه‌های اصلی آنها را برعهده داشته‌اند و نشر قدیانی آنها را  با ترجمه «سپیده خلیلی» منتشر کرده است.

 حدود دو قرن قبل برادران گريم به نام‌هاي یاکوب (۱۷۸۵ – ۱۸۶۳) و ویلهلم (۱۷۸۶ – ۱۸۵۹) به جمع‌آوری داستان‌های فولکلور پرداختند. تلاشی که در نهایت، منجر به انتشار مجموعه‌ای از داستان‌هایی شد که تا به امروز بارها و بارها مورد توجه فیلم‌سازان مطرح جهان قرار گرفته اند. این ادباي آلمانی به علت انتشار داستان‌های مورد نظر از شهرت بسیاری در دنیای ادبیات برخوردار هستند.

از جمله این داستان‌ها که اتفاقا در مجموعه قصه‌های منتشر شده از سوی نشر قدیانی هم جای گرفته، می‌توان به داستان‌های ماندگار سفيد برفي و هفت کوتوله ،راپونزل، سيندرلا، هانسل و گرتل، شنل قرمزي و قورباغه و شاهزاده  اشاره کرد. قصه‌های مشهوری که علاوه بر کتاب در قالب انیمیشن و فیلم سینمایی هم به مخاطبان عرضه شده‌اند.  

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، مجموعه قصه‌های شب اثر برادران گریم و ترجمه سپیده خلیلی را در نوبت چاپ هفتم، قطع رحلی، تیراژ 1هزار و 650 نسخه، 336 صفحه و قیمت30 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: