کد خبر: 29499
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 09:01

داخلی

»

اخبار کتاب

خاطرات زندگی یک بانوی آلمانی‌تبار با شوهر ایرانی‌اش منتشر شد

منبع : لیزنا
انتشارات مهر اندیش کتاب «بدون شوهرم هرگز»، خاطرات زندگی یک بانوی آلمانی‌تبار با شوهر ایرانی‌اش اثر یوستینه هارون‌مهدوی را با ویراستاری مهدی سجودی مقدم منتشر کرد.
خاطرات زندگی یک بانوی آلمانی‌تبار با شوهر ایرانی‌اش منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات مهر اندیش، اين کتاب نخستين بار در آلمان منتشر شد و مورد استقبال وسيع قرار گرفت.

«بدون شوهرم هرگز» خاطرات خانم يوستينه هارون مهدوي، بانويي آلماني، است که با دانشجويي ايراني که براي تحصيل به آلمان رفته است، ازدواج مي‌کند و سپس در سال‌هاي قبل از انقلاب ايران همراه همسرش که بعدها مدارج بالايي را در مشاغل دولتي به دست مي‌آورد، به ايران مي‌آيد. خاطراتي که به شکلي مشروح دوراني نزديک به نيم‌قرن زندگي خود با همسر ايراني‌اش را بازگو مي‌کند؛ از زندگي مردم ايران و آداب و رسوم اقوام مختلف گرفته تا وقايع سال‌هاي حکومت محمدرضا پهلوي، دستگيري همسرش، آزادي او و پس از آن پيروزي انقلاب ايران و درنهايت مراجعت به آلمان.

 

«بدون شوهرم هرگز» توسط مهراندیش در ۴۷۹  صفحه و به قیمت 36 هزار تومان به بازار کتاب آمده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: