آیین نکوداشت دکتر عماد افروغ برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه، سجاد نوروزی با بیان این خبر افزود: آیین نکوداشت و رونمایی از 4 عنوان کتاب تازه منتشر شده دکتر عماد افروغ روز یک شنبه 8 مرداد ماه ساعت 18 در آمفی تئاتر فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود و قرار است در این برنامه که با حضور اهالی فرهنگ و دانشگاه برگزار خواهد شد از تلاش های چندین ساله دکتر عماد افروغ تجلیل شود.

وی اظهار داشت: 4 عنوان کتاب «ارزیابی انتقادی نهاد علم در ایران»، «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی(جلد دوم)»، «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی(جلد سوم)» و «نگرش منظومه ای و دیالتیکی به سینما در دفاع از سینمای اجتماعی» در این برنامه رونمایی خواهد شد.

رییس فرهنگ سرای اندیشه به حضور چهره های علمی و فرهنگی در این برنامه اشاره کرد و افزود: در این آیین نکوداشت چهره هایی همچون دکتر سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مطهری، مهدی گلشنی، حمید پارسانیا، مریجی و فرشته طائرپو به ایراد سخن خواهند پرداخت.

وی در پایان به حضور افروغ در عرصه علم و فرهنگ اشاره کرد و گفت: عماد افروغ بیش از سه دهه است که در عرصه علم و فرهنگ و سیاست کشور با تاکید بر ظرفیت انتقادی و تعالی گرایی گفتمان دینی و انقلابی در حال فعالیت های موثری است و تقدیر از وی در حقیقت، تقدیر از سه دهه تلاش وجهد انقلابی برای تعالی و رشد فرهنگ ملی،دینی و انقلابی است.

 

گفتنی است علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88765509 تماس و یا به آدرس فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان بوستان اندیشه مراجعه کنند.