کد خبر: 29526
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 مرداد 1396 - 18:44

داخلی

»

اخبار کتاب

ویکتور هوگو با گوژپشت نتردام در کتابفروشی ها

منبع : لیزنا
به گزارش روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان کلاسیک «گوژپشت نتردام» اثر ویکتور هوگو با ترجمه شهلا انتظاریان به چاپ سوم رسید.
ویکتور هوگو با گوژپشت نتردام در کتابفروشی ها

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی گوژپشت نتردام یا نتردام دوپاری  فرانسوی رمانی است به قلم ویکتور ماری هوگو، نویسنده فرانسوی که در ۱۸۳۱ انتشار یافت. این کتاب یکی از آثار ادبی برجستة جهان است که در سبک رمانتیک نگاشته شده است. 

 هوگو در مقدمه کتاب می نویسد:  «چند سال پیش نویسنده این کتاب به هنگام تماشا یا بهتر بگوییم ضمن کاوش در کلیسای نتردام در یکی از زوایای تاریک برجهای آن کلمه ANATKH را که دستی عمیقاً بر یکی از دیوارها کنده بود مشاهده کرد.))... ((کسی که این کلمه را بر دیوار برج کلیسای نتردام نقش زده بود چندین قرن پیش از جهان رخت بربسته و نوشته او هم بدنبال وی ناپدید گردیده، پایان عمر کلیسا نیز بسیار نزدیک است.کتاب حاضر درباره سنگ نوشته مزبور به رشته تحریر در آمده‌است».

رمان گوژپشت نتردام از سوی انتشارت قدیانی در نوبت چاپ سوم، تیراژ1 هزار و 650 نسخه و قیمت 7هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

براي تهيه اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكی نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: