کد خبر: 29530
تاریخ انتشار: جمعه, 06 مرداد 1396 - 15:00

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «حضرت بقیه الله» استاد شجاعی منتشر شد

منبع : لیزنا
چاپ پنجم کتاب «حضرت بقیه الله» تألیف آیت الله استاد محمد شجاعی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.
کتاب «حضرت بقیه الله» استاد شجاعی منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب حاضر یکی از هشت کتابی است که محصول تبدیل سخنرانی های استاد آیت الله محمد شجاعی در مجالس خصوصی و عمومی است که به موضوع مهدویت پرداخته است. در این اثر زندگانی، اخبار غیبت، شخصیت و جایگاه حضرت امام مهدی (عج) از میان روایات و احادیث معتبر بررسی شده و به بحث ظهور آن حضرت و رجعت از نگاه قرآن کریم پرداخته شده است.

کتاب مذکور در شش فصل تدوین شده که با شناخت حضرت مهدی علیه السلام آغاز می شود. میلاد مقدس، نایبان خاص و بحث در معنای بقیه الله را در فصل اول می خوانیم. غیبت کبری آن حضرت را در ادامه کتاب می‌یابیم که در آن از روایاتی که پیش از غیبت از آن خبر داده اند سخن گفته شده است و اینکه غیبت، آزمایشی بزرگ است و در زمان غیبت، تشرف به محضر حضرت که انواعی برای آن گفته شده، چگونه امکان پذیر است.

همچنین این اثر حضرت امام مهدی (عج) را از منظر دیدگاه و روایات اهل سنت نیز معرفی می‌کند. عصر ظهور آن حضرت نیز در این کتاب فصلی را به خود اختصاص داده است که علائم ظهور و قیام آن حضرت و جهان پس از قیام حضرت موعود (عج) در این قسمت تشریح شده و در پایان به مبحث رجعت امام دوازدهم پرداخته و عرض ارادت، اخلاص و عشق به آستان مبارک ولادت آن امام همام پایان بخش این کتاب ارزشمند است.

چاپ پنجم این اثر ارزشمند در ۲۱۶ صفحه با قیمت ۱۱ هزار تومان توسط انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان به کتب آئینی و دینی به ویژه منتظران ظهور آن حضرت قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه شهید مطهری انتشارات سروش به نشانی: خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش مراجعه یا با تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: