کد خبر: 29632
تاریخ انتشار: جمعه, 13 مرداد 1396 - 14:02

داخلی

»

اخبار کتاب

عصری برای شبهای بخارا در رشت

منبع : لیزنا
کتابفروشی فرازمند  رشت جلسه «عصری  برای شبهای بخارا» را با موضوع «ضرورت ماندن» برگزار می کند.
عصری برای شبهای بخارا در رشت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله فرهنگی هنری بخارا، کتابفروشی فرازمند متجاوز از بیست سال است که  در رشت یکی از منابع مهم فرهنگی به شمار می رود.

این کتابفروشی تا کنون میزبان نویسندگان و مترجمینی چون عبدالله کوثری، افشین یداللهی، سیروس شاملو، جهانگیر هدایت و غیره بوده است.  کتابفروشی فرازمند در نظردارد  در ادامه اهداف  فرهنگی خود این  هفته نشست «عصری برای شبهای بخارا» را برگزار می کند.

در این نشست که  با موضوع  «ضرورت ماندن» برگزار می شود، سینا جهاندیده درباره «تحلیل گفتمانی تدوین های علی دهباشی»، محمود اموزگار، حقوق دان و مدیر نشر امه درباره  «ضرورت ماندن نشر عمومی» و فرازم حسینی  درباره «ستایش ماندن»  برگزار سخنرانی خواهند کرد.

 

این نشست ساعت پنج بعد از ظهر روز جمعه، سیزدهم مرداد ماه در محل کتابفروشی فرازمند  واقع در خیابان امام شهر رشت برگزار می شود. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: