کد خبر: 29675
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مرداد 1396 - 20:55

داخلی

»

اخبار کتاب

با کتاب بازی کن و بیاموز برای یک ماجراجویی علمی آماده شوید

منبع : لیزنا
کتاب «بازی کن و بیاموز» اثر جنیس ون کلیو با ترجمه رضوان خرمیان در نوبت سوم چاپ روانه بازار کتاب شد.
با کتاب بازی کن و بیاموز برای یک ماجراجویی علمی آماده شوید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، بسیاری از مربیان به آموزش غير مستقيم همراه با بازي و شادي باور دارند، اما به درستی نمی دانند این آموزش چیست و چگونه باید آن را به اجرا در آورند. 

کتاب بازی کن و بیاموز فعالیت‌های علمی در مورد شیمی، فیزیک و زیست‌شناسی است. خیلی از بچه‌های کوچک ممکن است معنی فیزیک، شیمی و زیست شناسی را ندانند اما کافی است به آنها دستورالعملی در مورد توپ فنری یا آهن ربا بدهید؛ یا آنها را دنبال جمع‌آوری حشرات بفرستید، خواهید دید که چشمانشان از شوق می‌درخشد.

کشف چیزهای جدید به وسیله خود بچه‌ها، به آنها احساس شگفت‌انگیزی از موفقیت می‌دهد. تمام چیزی که آنها احتیاج دارند راهنمای دوستانه شما، تعدادی ایده خوب و کنجکاوی طبیعی خود آنهاست.

این کتاب پر از ایده‌های جالب و شامل بیش از 50 آزمایش ساده است که از سوالات واقعی بچه‌ها الهام گرفته شده است. وقتی شما با هم بازی می‌کنید، کودک شما پاسخ پرسش‌هایی مانند اینکه  چرا توپ‌ها می‌پرند یا چرا سگ‌ها نفس‌نفس می‌زنند؟ و بسیاری چیزهای دیگر را که برای کودکان جالب است پیدا می‌کند.

کتاب های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، کتاب بازی کن و بیاموز اثر جنیس ون کلیو با ترجمه رضوان خرمیان را در نوبت سوم چاپ، تیراژ 2هزار و 200 نسخه و قیمت 22هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهیه این كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این موسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: