کد خبر: 29685
تاریخ انتشار: دوشنبه, 16 مرداد 1396 - 10:07

داخلی

»

اخبار کتاب

داستان شخصیت‌های کارتونی محبوب در کتابفروشی‌ها

منبع : لیزنا
 10 مجموعه از مجموعه قصه ها و افسانه های گریم، تالیف ویلهلم گریم و یاکوب گریم با ترجمه کمال بهروز کیا از سوی انتشارات محراب قلم به بازار کتاب آمده است.
داستان شخصیت‌های کارتونی محبوب در کتابفروشی‌ها

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات محراب قلم، فیلم‌سازان و کارگردانان مشهوری مانند والت دیسنی بر اساس این افسانه‌ها، فیلم‌ها و کارتون‌های زیبا و جذابی ساخته‌اند.

قصه‌ها و افسانه های گریم 1: پسری که پدر خوانده اش مرگ بود و داستان های دیگر

پسری که پدر خوانده اش مرگ بود  و چند داستان دیگر عنوان  اولین کتاب از مجموعه‌ی ده جلدی افسانه‌های برادران گریم است . قصه‌ها و افسانه‌های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام یاکوب و ویلهلم گریم جمع آور ی کرده اند. برخی از مشهورترین افسانه‌های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غاز چران، گربه‌ی چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم در بخش رمان­های کودک  کتاب«قصه ­ها و افسانه ­های گریم 1» را در 152صفحه و به قیمت 10هزار تومان منتشرکرده است.

 

قصه‌ها و افسانه های گریم 2: برادران سیاه شیطان و داستان‌های دیگر

برادران سیاه شیطان و چند داستان دیگر عنوان دومین کتاب از مجموعه‌ی ده جلدی افسانه‌های برادران گریم است . قصه‌ها و افسانه‌های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام یاکوب و ویلهلم گریم جمع آور ی کرده اند. برخی از مشهورترین افسانه‌های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غاز چران، گربه‌ی چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم در بخش رمان های کودک کتاب«قصه ­ها و افسانه ­های گریم 2 » را در 144صفحه و به قیمت 10هزار تومان منتشر کرده است.

 

قصه‌ها و افسانه‌های گریم3: سه کوتوله در جنگل و داستان‌های دیگر

سه کوتوله در جنگل  و چند داستان دیگر عنوان سومین کتاب از مجموعه‌ی ده جلدی افسانه‌های برادران گریم است . قصه‌ها و افسانه‌های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام یاکوب و ویلهلم گریم جمع آور ی کرده اند. برخی از مشهورترین افسانه‌های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غاز چران، گربه‌ی چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم در بخش رمان های کودک  کتاب«قصه ­ها و افسانه­ های گریم 3 » را در 148صفحه و به قیمت 10هزار تومان را منتشر کرده است.

 

قصه‌ها و افسانه‌های گریم4: زیبای خفته و داستان‌های دیگر

زیبای خفته و چند داستان دیگر عنوان چهارمین کتاب از مجموعه‌ی ده جلدی افسانه‌های برادران گریم است . قصه‌ها و افسانه‌های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام یاکوب و ویلهلم گریم جمع آور ی کرده اند. برخی از مشهورترین افسانه‌های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غاز چران، گربه‌ی چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم در بخش رمان های کودک  کتاب«قصه­ ها و افسانه ­های گریم 4» را در 152صفحه و به قیمت 10هزار تومان را منتشر کرده است.

 

قصه‌ها و افسانه های گریم5: شنل قرمزی و داستان‌های دیگر

شنل قرمزی و چند داستان دیگر عنوان پنجمین کتاب از مجموعه‌ی ده جلدی افسانه‌های برادران گریم است . قصه‌ها و افسانه‌های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام یاکوب و ویلهلم گریم جمع آور ی کرده اند. برخی از مشهورترین افسانه‌های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غاز چران، گربه‌ی چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم در بخش رمانهای کودک کتاب«قصه­ ها و افسانه­ های گریم 5 » را در 140صفحه و به قیمت 10هزار تومان را منتشر کرده است.

 

قصه ها و افسانه های گریم6: سیندرلا و داستان های دیگر

سیندرلا و داستان های دیگرعنوان ششمین کتاب از مجموعه  ده جلدی افسانه های برادران گریم است قصه ها و افسانه های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام های یاکوب و ویلهلم گریم جمع آوری کرده اند برخی از مشهورترین افسانه های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غازچران، گربه  چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم کتاب «قصه ها و افسانه های گریم 6» را در 156صفحه و به قیمت 13هزار تومان منتشر کرده است.

 

قصه ها و افسانه های گریم 7: سفید برفی و رز قرمزی و چند داستان دیگر

سفید برفی و رز قرمزی و چند داستان دیگر عنوان هفتمین کتاب از مجموعه  ده جلدی افسانه های برادران گریم است قصه ها و افسانه های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام های یاکوب و ویلهلم گریم جمع آوری کرده اند برخی از مشهورترین افسانه های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غازچران، گربه  چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم کتاب«قصه ها و افسانه های گریم 7» را در 164صفحه و به قیمت 10هزار تومان منتشر کرده است.

 

قصه ها و افسانه های گریم 8: یک چشمی، دو چشمی و سه چشمی و داستان های دیگر

یک چشمی، دوچشمی و سه چشمی و چند داستان دیگر عنوان هشتمین کتاب از مجموعه  ده جلدی افسانه های برادران گریم است قصه ها و افسانه های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام های یاکوب و ویلهلم گریم جمع آوری کرده اند برخی از مشهورترین افسانه های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غازچران، گربه  چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم کتاب «قصه ها و افسانه های گریم 8» را در 152صفحه و به قیمت 10هزار تومان منتشر کرده است.

 

قصه ها و افسانه های گریم 9: گربه چکمه پوش و داستان های دیگر

گربه چکمه پوش و چند داستان دیگر عنوان نهمین کتاب از مجموعه ده جلدی افسانه های برادران گریم است قصه ها و افسانه های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام های یاکوب و ویلهلم گریم جمع آوری کرده اند برخی از مشهورترین افسانه های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غازچران، گربه  چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم کتاب «قصه ها و افسانه های گریم 9» را در 152صفحه و به قیمت 13هزار تومان منتشر کرده است.

 

قصه ها و افسانه های گریم10: میز سحر آمیز، الاغ طلایی، چماغ جادویی و داستان های دیگر

میز سحر آمیز، الاغ طلایی، چماغ جادویی و چند داستان دیگر عنوان دهمین کتاب از مجموعه  ده جلدی افسانه های برادران گریم است قصه ها و افسانه های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام های یاکوب و ویلهلم گریم جمع آوری کرده اند برخی از مشهورترین افسانه های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غازچران، گربه  چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم کتاب «قصه ها و افسانه های گریم 10» را در 152صفحه و به قیمت 13 هزار تومان منتشر کرده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: