کد خبر: 29905
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 14:09

داخلی

»

اخبار کتاب

استقبال ۲هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان از پویش کتابخوانی

منبع : لیزنا
در دومین جشنواره پویش تابستانی کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نزدیک به ۲هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان ۴ تا ۱۵ سال تهرانی در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری نام‌نویسی و کتاب مطالعه کرده‌اند.
استقبال ۲هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان از پویش کتابخوانی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره پویش تابستانی کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد انگیزه برای عضویت فرزندان کودک و نوجوان در کتابخانه‌های عمومی در حال برگزاری است.

این جشنواره برنامه‌های مختلفی با محوریت کتاب برگزار می‌کند که می‌توان به مطالعه حداقل ۶ عنوان کتاب در طول سه ماه تابستان توسط اعضای جدید کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری اشاره کرد.

کودکان و نوجوانان می‌توانند با ارسال خلاصه کتاب‌های مطالعه شده به سایت جشنواره، در بخش مسابقه پویش برگزیده، به قید قرعه هدایای نفیسی دریافت کنند.

تا کنون ۲هزار و ۴۱۱ نفر در گروه‌های سنی ۴تا ۱۵ سال در کتابخانه‌های سازمان نام‌نویسی کرده و از این تعداد ۷۸۹ خلاصه کتاب و ۲هزار و ۱۴۶ نقاشی به بخش مسابقه ارسال شده‌است. همچنین سایر شهروندان می‌توانند تا هشتم شهریور ماه با کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت جشنواره در این پویش شرکت کنند.

 

مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب برگزیدگان نهایی و اختتامیه و اهدای جوایز به ترتیب در دهم و پانزدهم شهریور برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: