کد خبر: 30143
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 شهریور 1396 - 10:12

داخلی

»

اخبار کتاب

جلسه دوم كارگاه آموزشی شابك برگزار می شود

منبع : لیزنا
 جلسه دوم کارگاه‌ آموزشی  شابک روز دوشنبه، ششم شهریور، از سوی خانه کتاب در سرای کتاب این موسسه برگزار می شود.
جلسه دوم كارگاه آموزشی شابك برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، جلسه دوم كارگاه‌ شابك با هدف آموزش استفاده درست و صحیح از شابك  روز دوشنبه (ششم شهریور ) از سوی خانه كتاب در سرای كتاب این موسسه برگزار می شود.

شمارۀ استاندارد بین‌المللی كتاب (شابك) شناسگری منحصربه فرد است و تأثیری بسزا در صنعت نشر دارد و استفادۀ درست و بجا از شابك موجب ارتقای صنعت نشر و یافتن جایگاهی درخور در سیستم‌های دیجیتال مدیریت و ادارۀ نشر است.

موسسه خانه كتاب با درك و شناخت این مهم به عنوان متولی ثبت شابك، به منظور آموزش استفاده درست و صحیح از شابك اقدام به برگزاری كارگاه یك روزه آموزشی در سرای كتاب می كند .

 

 این كارگاه یك روزه، با تدریس روح‌الله سلطانی، كارشناس مسئول واحد شابك خانه كتاب، از ساعت 17 تا 20 دوشنبه( ششم شهریور) درسرای كتاب واقع در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین فلسطین و برادران مظفرجنوبی، پلاك 1080، موسسه خانه كتاب، طبقه منهای 2 برگزار می‌شود و ناشران، ناشر-مولفان و علاقمندان می توانند در آن شركت كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: