کد خبر: 30219
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 شهریور 1396 - 14:34

داخلی

»

اخبار کتاب

دیدار و گفتگو با پری زنگنه در آینده

منبع : لیزنا
یکصدمین جلسه از سلسله نشست‎های کتابفروشی آینده که با همکاری مجله بخارا  برگزار به گفتگو با پری زنگنه اختصاص دارد.
دیدار و گفتگو با پری زنگنه در آینده

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله فرهنگی هنری بخارا، به مناسبت انتشار کتاب «آواز پریها» دیدار و گفتگوی این هفته کتابفروشی آینده به پری زنگنه  اختصاص یافته است.

پری زنگنه سالهاست که بر روی موسیقی محلی و فولکوریک ایران پژوهش میکند و از کنسرواتوار عالی موسیقی تهران در رشته اپرا فارغالتحصیل شده است.

زنگنه برای کودکان چندین کتاب تألیف کرده است. همچنین کتاب های فرهنگ جامع «آوای نامها از ایران زمین» که مهمترین نامه در زبان فارسی به شمار میآید که تألیف و تدوینش پنج سال به طول انجامید. از کتاب های دیگر پری زنگنه میتوان به کتاب های  «پری لالاییها» ، «سخنی به خوشی: حرف هایی بزرگ در کتابی کوچک»، «شما هم با من آواز بخوانید» اشاره کرد.

از فعالیتهای وسیع اجتماعی زنگنه در جهت بهبود وضعیت نابینایان میتوان به برگزاری کنسرت به نفع سازمان های فرهنگی نابینایان در سراسر کشور اشاره کرد.

 

این نشست در ساعت  نه صبح پنجشنبه نهم شهریور در کتابفروشی آینده واقع در خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، پلاک ۱۲ بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار برگزار میشود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: