کد خبر: 30456
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 شهریور 1396 - 16:33

داخلی

»

اخبار کتاب

دیدار وگفتگو با مسعود مهرابی در آینده

منبع : لیزنا
صدودومین نشست دیدار و گفتگو کتابفروشی آینده با همت مجله بخارا به مسعود مهرابی، چهره آشنا مطبوعات سینمایی، کاریکاتوریست و نویسنده سینمایی اختصاص یافته است.
دیدار وگفتگو با مسعود مهرابی در آینده

به گزارش لیزنا براساس اعلام مجله فرهنگی هنری بخارا، این نشست ساعت نه صبح پنجشنبه، 23شهریور، در محل کتابفروشی اینده (محوطه باغ بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار) برگزار می شود.

مسعود مهرابی (متولد۱۳۳۳ در تهران) روزنامه‌نگار، نویسنده و طراح.  او دانش‌آموخته رشته سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است (۱۳۶۱ –۱۳۵۵)  و رشته مدیریت تولید فیلم را در سازمان مدیریت صنعتی ایران گذرانده است. مهرابی فعالیت خود را به عنوان روزنامه‌نگار از سال ۱۳۵۰شروع کرده است و تا سال ۱۳۶۴ با بیش از بیست نشریه همکاری داشته. او اکنون مدیر و صاحب امتیاز ماهنامه سینمایی فیلم ( از سال ۱۳۶۲) و سالنامه فیلم (از سال ۱۳۷۱) است. انتشار فصلنامه انگلیسی زبان Film International   از سال 1371 تا 1391 از دیگر فعالیت‌های مطبوعاتی اوست. ماهنامه سینمایی فیلم مشهور به مجله فیلم از پایدارترین ماهنامه‌های ایران با موضوع سینما است. این نشریه در سال ۱۳۶۱ با نام «سینما در ویدئو» آغاز به کار کرد و از سال ۱۳۶۲ به نام کنونی کنونی تغییر نام داد.

 

در جلسه دیدار و گفتگو با مسعود مهرابی درباره کتابهایش و دیگر فعالیتهای هنری او صحبت خواهد شد و ایشان به سوالات حضار پاسخ خواهند داد. همچنین کتابهایشان در کتابفروشی آینده (واقع در خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب،  پلاک 12 ) عرضه می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: