کد خبر: 30479
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 23 شهریور 1396 - 13:35

داخلی

»

اخبار کتاب

بازدید حسین پور از دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی

منبع : لیزنا
مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و اسلامی همراه با احمد مسجد جامعی؛ عضو شورای اسلامی شهر تهران از دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی بازدید کرد.
بازدید حسین پور از دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسین‌پور در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی که روز چهارشنبه(22 شهریورماه) انجام شد، با اشاره به حمایت‌های معاونت امور فرهنگی از نمایشگاه‌های تخصصی کتاب گفت: در این دوره از نمایشگاه مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار به دانشجویان و اساتید در قالب بن خرید کتاب اختصاص پیدا کرده است. دانشجویان و اساتید پزشکی می‌توانند از طریق بانک عامل نمایشگاه نسبت به تهیه بن خرید کتاب اقدام کنند. 

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران مجری برگزاری این نمایشگاه است و نسبت به رعایت ناشران به قوانین و مقررات نمایشگاه نظارت دارد. همچنین از ورود غیرقانونی کتاب‌های غیر مجاز به داخل نمایشگاه ممانعت به عمل می‌آورد. 

حسین‌پور درباره کتاب‌های قاچاق در حوزه پزشکی نیز گفت: مطمئنا باید راهکاری برای قاچاق کتاب اندیشیده شود زیرا در نمایشگاه‌های تخصصی از این دست امکان عرضه کتاب قاچاق وجود ندارد. از سوی دیگر برخی از کتاب‌های قاچاق عرضه شده در بازار قیمتی به مراتب بیشتر از کتاب اصلی دارند. 

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و اسلامی ضمن استقبال از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کتاب در حاشیه نمایشگاه‌های تخصصی گفت: به نظرم نمایشگاه‌های تخصصی می‌توانند با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کتاب، پیوست فرهنگی هم داشته باشند. برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب در کنار نمایشگاه‌های تخصصی حوزه صنعت اتفاق مبارک و میمونی است و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری آن استقبال خواهد کرد.   

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: