کد خبر: 30606
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 شهریور 1396 - 14:23

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «ارزیابی علم، فناوری و نوآوری» منتشر شد

منبع : لیزنا
کتاب «ارزیابی علم، فناوری و نوآوری» منتشر شدکتاب «ارزیابی علم، فناوری و نوآوری: مروری بر شاخص­ها و سازمان های فعال این حوزه» نوشته لیلا نامداریان، نادیا کلانتری و سیروس علیدوستی منتشر شد.
کتاب «ارزیابی علم، فناوری و نوآوری» منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، کتاب «ارزیابی علم، فناوری و نوآوری: مروری بر شاخص‌ها و سازمان‌های فعال این حوزه» توسط انتشارات ایرانداک و نشر چاپار به چاپ رسید.

اين کتاب، ضمن معرفی نهادهاي مختلف ملي و بین‌­المللی درگير در فرآيند ارزيابي علم، فناوري و نوآوري، تلاش می‌نماید با مطالعه شاخص­های مختلف و روندي كه در توسعه و استفاده از شاخص­ها در سال هاي اخير وجود دارد، چارچوب مناسبي براي ارزيابي علم، فناوري و نوآوري براي استفاده سياستگذاران و تصميم گيران كشور در اين حوزه ايجاد كند.

کتاب «ارزیابی علم، فناوری و نوآوری» در شش فصل با عناوین تاریخچه ارزیابی علم، فناوری و نوآوری؛‌ سازمان­های فعال در ارزیابی علم، فناوری و نوآوری در جهان و ایران؛ تجربیات جهانی ارزیابی علم، فناوری و نوآوری؛ تجربیات کشورهای در حال توسعه منطقه ایران در ارزیابی علم، فناوری و نوآوری؛ تجربیات ارزیابی علم، فناوری و نوآوری در ایران؛ و چارچوب پیشنهادی برای طبقه ­بندی شاخص­های ارزیابی علم، فناوری و نوآوری در اختیار متخصصان این حوزه قرار گرفته است.

 

لازم به توضیح است، این کتاب توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) نشر چاپار منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: