کد خبر: 31240
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 آبان 1396 - 13:42

داخلی

»

اخبار کتاب

شب نویسندگان ایران و اتریش در بخارا

منبع : لیزنا
مجله بخارا با همکاری انجمن فرهنگی ایران و اتریش و مجله کاروان شب قصه‎خوانی نویسندگان اتریشی و ایرانی را برگزار می کند.
شب نویسندگان ایران و اتریش در بخارا

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله فرهنگی هنری بخارا، شب نویسندگان ایران و اتریش با خیرمقدم توماس کلویبر شروع میشود.سپس جواد ماه زاده بخشی از کتاب خود «ریحانه دختر نرگس» را میخواند که در سال ۱۳۹۴ نشان نقرهایی جایزه لاک پشت پرنده(مختص ادبیات و کودک و نوجوان) را از آن خود کرده است.  در ادامه پتر گروبر، آندرآ نیسنر و بودوهل داستانهای خود را خواهند خواند و دکتر سعید فیروزابادی مسئولیت ترجمه این متون را بر عهده دارند .

ای برنامه ساعت هشت شب سه شنبه دوم آبان در محل انجمن فرهنگی ایران و اتریش واقع در خیابان سهروردی شمالی ،خیابان خرمشهر(آپادانا)،خیابان عربعلی (نوبخت)، خیابان ششم.خیابان سیبویه، پلاک یک برگزار میکند.

در این شب بخارا نویسندگان اتریشی بودوهل، پیتر گروبر و اندرآ نیسنر که از تاریخ ۲۳مهر الی ۴ آبان در ایران سفر میکنند تا به عنوان شبان در منطقه کلاردشت با شبانان این منطقه تجربیات خود را تبادل نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: