کد خبر: 31261
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 آبان 1396 - 09:38

داخلی

»

اخبار کتاب

نشست نقد و بررسی کتاب «تحلیل گفتمانی اشعار قیصر امین پور» برگزار می شود

منبع : لیزنا
به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی همزمان با هشتم آبان ماه سالروز درگذشت قیصر امین پور شاعر نامدار معاصر ایران نشست نقد و بررسی کتاب  تحلیل گفتمانی اشعار قیصر امین پور نوشته پریسا صالحی برگزار می شود.
نشست نقد و بررسی کتاب «تحلیل گفتمانی اشعار قیصر امین پور» برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، این نشست در قالب سلسله نشست های کتاب برتر ویژه آثار برگزیده جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی  و با حضور دکتر قدرت الله طاهری عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر فاطمه راکعی عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و همچنین نویسنده کتاب برگزار خواهد شد.

 

خاطرنشان می سازد، این نشست روز دوشنبه هشتم آبان ماه از ساعت 16:30-15 در دانشگاه تهران، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، طبقه همکف، تالار استاد شهیدی برگزار می شود و دانشجویان و عموم علاقه مندان می توانند در آن شرکت کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: