کد خبر: 31305
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 آبان 1396 - 11:49

داخلی

»

اخبار کتاب

اعلام برگزیدگان مسابقه پوستر و تندیس جشنواره کتاب برتر کودکان و نوجوانان

منبع : لیزنا
دبیر هیات داوران مسابقه طراحی پوستر و تندیس نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودکان و نوجوان اسامی برگزیدگان این مسابقه را اعلام کرد
اعلام برگزیدگان مسابقه پوستر و تندیس جشنواره کتاب برتر کودکان و نوجوانان

به کزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، کاظم طلایی دبیر هیات داوران مسابقه طراحی پوستر و تندیس نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودکان و نوجوان با اعلام پایان داوری این مسابقه اعلام کرد: در مدت زمان فراخوان این جشنواره در دوره اخیر، شصت پوستر به دبیرخانه رسید که تعداد زیادی از آنها آثار قابل توجهی بودند که در مرحله اول نیز انتخاب شدند و هدیه ای که برای آنان در نظر گرفته شده بود به آنها تقدیم شد.

وی ادامه داد: این آثار در ادامه در قالب نمایشگاهی در مجموعه باغ کتاب به نمایش درآمدند و داوران این بخش از مسابقه شامل آقایان کیانوش غریب‌پور، مسعود نجابتی، پژمان رحیمی ‌زاده و خانم پرسیا خضابی به بررسی این آثار پرداختند که در نهایت نفر اول و دوم انتخاب و نفر سوم نیز انتخاب نشد اما داوران اثری را به عنوان نفر چهارم شایسته تقدیر معرفی کردند.

به[h1]  گفته طلایی در این بخش و بر اساس آرا هیئت داوران خانم آذر تیموری به عنوان نفر اول و آقای رجبعلی خدایی نیز به عنوان نفر دوم انتخاب شدند

دبیر هیات داوران مسابقه طراحی پوستر این جشنواره افزود: پوستر برگزیده به عنوان نفر اول  به عنوان پوستر جشنواره در سال جاری انتخاب و منتشر خواهد شد و پوستر نفر دوم نیز در سال‌های آتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

طلایی تصریح کرد: ما با این تجربه در سال جاری سعی داشتیم تا هنرمندان را هرچه بیشتر با موضوع  جشنواره و کتاب کودک و مطالعه درگیر کنیم و آنها به فکر و خلق تجربه تازه در این حوزه واداریم و به باور من نتیجه‌ مطلوب در این زمینه به دست آمد و حاصل شد.

وی درباره تندیس جشواره و مسابقه طراحی آن نیز گفت: داوران در این بخش با بررسی آثار به این نتیجه رسیدند که آثار دریافی ویژگی‌های اثری که بتواند سالها به عنوان تندیس جشنواره مورد استفاده قرار بگیرد را ندارد و در نتیجه اثری را به عنوان برگزیده انتخاب نکردند و تصمیم بر این شد که تندیس جشنواره در سال جاری نیز به سفارش جشنواره طراحی شود.

نهمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان که توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به طور دوسالانه برگزار می شود در آذرماه سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شرکت پنتر برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: