کد خبر: 31381
تاریخ انتشار: شنبه, 13 آبان 1396 - 15:27

داخلی

»

اخبار کتاب

اعطای جایزه شرکت‌های فناوری اطلاعات تحول‌آفرین در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

منبع : لیزنا
جایزه شرکت‌های فناوری اطلاعات تحول‌آفرین برای نخستین بار در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات اعطا می شود.
اعطای جایزه شرکت‌های فناوری اطلاعات تحول‌آفرین در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومي پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با همکاری نهاد ریاست جمهوری، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به برگزاری مسابقه ای به‌منظور شناسایی و انتخاب شرکت‌های تحول آفرین در حوزه فناوری اطلاعات نموده است.

هدف از اعطای این جایزه، حساس‌سازی و آگاهی­رسانی به بخش حاکمیت و مدیران عالی کشور در خصوص اهمیت فناوری اطلاعات به عنوان یک اهرم تحول آفرین و نیز آگاهی‌رسانی به مدیران میانی در مورد نقش و چگونگی ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف با کاربست فناوری اطلاعات و تشویق سازمان‌ها و شرکت‌های تحول آفرین با استفاده از فناوری اطلاعات، معرفی و ایجاد بستر لازم برای حمایت از آنها و آموزش متخصصان فناوری اطلاعات برای تغییر نحوه کاربست فناوری اطلاعات به منظور تحول افرینی در ابعاد مختلف حوزه فعالیت خود است.

گفتنی است، کمیته علمی همایش، شرکت‌های تحول آفرین را در پنج بعد مختلف که شامل ابعاد منابع انسانی، نوآوری، نهادینگی فناوری اطلاعات در شرکت، فرایندی و بازار است مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

شرکت‌ها در سه سطح کوچک (کمتر از 50 نفر)، متوسط (بین 50 تا 100 نفر) و بزرگ (بیش از 100 نفر) بررسی شده و در نهایت شرکت فناوری اطلاعات تحول‌آفرین انتخاب خواهد شد.

برگزیدگان این هماورد، ضمن دریافت تندیس شرکت تحول‌آفرین از طرف نهاد ریاست جمهوری، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در فرایند ارزیابی شرکت در مرکز تعالی فناوری اطلاعات مدنظر قرار خواهند گرفت.

 

گفتنی است، پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات 5 آذر 1396 در ساین همایش های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: