کد خبر: 31915
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 آذر 1396 - 08:51

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار کتاب «تاريخ ایران» به زبان هندی

منبع : لیزنا
 کتاب «تاريخ ایران» با همكاري رایزنی فرهنگی كشورمان در دهلي‌نو به زبان هندی ترجمه و منتشر شد.
انتشار کتاب «تاريخ ایران» به زبان هندی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همكاري رایزنی فرهنگی جمهوري اسلامي ايران در دهلي‌نو، و همكاري مركز سازماندهي ترجمه و نشر معارف اسلامي و علوم انساني کتاب «تاریخ ایران» اثر رضا شعبانی با ترجمه غلام اشرف قادری و ویراستاری آبهای سینگ، رییس مرکز مطالعات ایران و هند دانشگاه روهیلکند در شهر بریلی هند از سوی انتشارات نیل کمل پرکاشن، چاپ و منتشر شد.

این کتاب، تاریخ ایران قبل از اسلام شامل دوره مادها، هخامنشیان، پارتی‌ها، ساسانیان و دوران بعد از اسلام چون طاهریان، غزنویان، مغولان، صفویه، افشاریه، زندیه، قاجاری، پهلوی و دوران بعد از انقلاب اسلامی را در بر می‌گیرد.

 

بنابر اعلام اين خبر، رایزنی فرهنگی كشورمان در دهلی‌نو با هدف معرفی فرهنگ ایران و تاریخ درخشان آن در قالب طرح «تاپ» اقدام به حمایت از ترجمه و نشر این کتاب كرده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: