کد خبر: 31952
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 09 آذر 1396 - 13:10

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشارات علمی و فرهنگی اعلام کرد 

مهلت ارسال آثار به جشنوارۀ داستان نویسیِ دفاع مقدس تمدید شد 

منبع : لیزنا
به دلیل استقبال نویسندگان، مهلت ارسال آثار به جشنوارۀ داستان نویسیِ دفاع مقدس «بوی خاک» تا 15 دی ماه سال جاری تمدید شد.      
 مهلت ارسال آثار به جشنوارۀ داستان نویسیِ دفاع مقدس تمدید شد 

به گزارش لیزنا بر اساش اعلام روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، این جشنواره  به منظور حفظ و انتقال میراث فرهنگی و معنوی حماسۀ باشکوه اسلامی و میهنی هشت سال دفاع مقدس، در سه بخشِ ادبیات کودک، نوجوان و جوان برگزار می¬شود و ناشر ¬از آثاری که با رویکردی جدید و نگاهی نو به رخدادهای حماسۀ مقاومت ملت ایران و پیامدهای مرتبط با آن در زندگی امروز ایرانیان می¬پردازند استقبال می¬کند. 

شرایط شرکت: 

1- محتوای آثار باید یا به طور مستقیم بازگو کنندۀ وقایع و حوادث رخ¬داده در جبهه باشد و یا به پیامدهای مرتبط با جنگ در زندگی امروز مردم ایران بپردازد. 

 2- قالب¬های مورد نظر عبارتند از: داستان کوتاه و رمان  تصویری برای خردسالان و کودکان ،  داستان کوتاه و رمان نوجوان،  داستان کوتاه و رمان جوان، پی نما (کمیک استریپ) 

3- تم¬های منتخب برای خلق آثار: طنز جبهه، ماجراجویی و حادثه¬پردازی، عاطفی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، فانتزی و ترکیبی. 

4- آثار ارسالی قبلاً در کتاب، نشریات و سایت ها چاپ و درج نشده باشد. 

5- پس از ارسال اثر، تا تعیین تکلیف نهایی، نویسنده از ارسال آن به ناشر یا مسابقات داستان¬نویسی دیگر و هم¬چنین انعکاس کتبی و الکترونیکی آن خودداری کند. 

6- ارسال آثار به معنی پذیرش شرایط مسابقه است. 

7- داستان¬های ارسالی بازگردانده نمی¬شود. 

8- آثار  با فایل word  ارسال شده و صفحات شماره¬گذاری شود. 

9- مشخصات هویتی از قبیل نام، نام خانوادگی، تحصیلات، نشانی کامل پستی، تلفن ثابت و همراه و شرح حال مختصر نویسنده به همراه فایل اصلی (در فایل جداگانه) ارسال شود.  

10- در آیین پایانی مسابقه، به سه نفر اول جوایز نقدی و به آثار برگزیده، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می¬شود و آثار برگزیده با شرایط داخلی انتشارات به چاپ می¬رسد. 

 11- علاقه¬مندان به شرکت در این جشنواره می¬توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر از شنبه تا چهارشنبه و در ساعات اداری با شماره تلفن های 88797604  و 88797605 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: