کد خبر: 32325
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 دی 1396 - 13:59

داخلی

»

اخبار کتاب

به دنبال تاج خونین در کتابفروشی ها

منبع : لیزنا
  مجموعه چهار جلدی «به دنبال تاج خونین» نوشته‌ی استیو بارلو و استیو اسکیدمور با ترجمه‌ی مازیار موسوی روانه‌ بازار کتاب شد.
به دنبال تاج خونین در کتابفروشی ها

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، این کتابها به گونه‌ای است که قهرمان ماجراهای آن خود کودکان هستند، تصمیم‌هایی که می‌گیرند، بر چگونگی ماجراجویی‌ها تأثیر می‌گذارد.

عناوین این چهار جلد عبارت اند از:

شنهای خونین، کوهستان اژدها، دریای شیاطین، شهر مردگان

تو یکی از نگهبانان سابق شهر و جنگجویی ماهر و قدرتمند هستی. ملکه آلبا از تو میخواهد که یاقوتهای قدرت، شهود، جادو و مرگ را پیدا کنی. این یاقوتها زمانی بر روی تاج خونین قرار داشتند، اما حاکمان مختلف برای به چنگ آوردن قدرت تاج با یکدیگر به مبارزه پرداختند، بنابراین شخصی یاقوتها را در جاهای مختلف پنهان کرد.

نخستین مأموریت تو این است که یاقوت قدرت را پیش از آنکه ملکهی سرخ و افراد شرور آن را تصاحب کنندف پیدا کنی.

تو قهرمان این داستان هستی و فقط خودت میتوانی سرنوشتت را رقم بزنی 

کتابهای بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی،  چهار جلد تاج خونین را در نوبت چاپ اول، 60 صفحه، قطع پالتویی و قیمت 5000 تومان در اختیار علاقهمندان قرار داد.

 

براي تهيه‌ی اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكی نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: