کد خبر: 32718
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 دی 1396 - 12:24

داخلی

»

اخبار کتاب

باغ کتاب میزبان اختتامیه جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان

منبع : لیزنا
مراسم پایانی نهمین دوره جشنوار کتاب برتر کودکان و نوجوان فردا (پنجشنبه 28 دی ماه) از ساعت 15 در محل باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
باغ کتاب میزبان اختتامیه جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، در مراسم پایانی این رویداد که با حضور معاون فرهنگی ارشادو نیز مدیران معاونت فرهنگی وقرآنی وزارت ارشاد - معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و اعضای شورای شهر برگزار خواهد شد از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های داستان و شعر خردسال، کودک و نوجوان و نیز کتابهای علمی و آموزشی در این سه محور تجلیل خواهد شد.

در نهمین دوره از جشنواره کتاب برتر کودکان و نوجوانان که از سوی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برگزار شد، کتاب‌های منتشر شده طی دو سال اخیر تفکیک و در معرض داوری قرار گرفته است. بر همین اساس در بخش داستان خردسال ۶۴ اثر، در بخش داستان کودک ۳۹۵ اثر، در بخش داستان نوجوان ۱۵۳ اثر، در بخش شعرخردسال ۸۶ اثر، در بخش شعر کودک ۵۴ اثر، در بخش شعرنوجوان ۱۹ اثر، در بخش کتاب‌های علمی آموزشی خردسال ۴۳ اثر، در بخش کتابهای علمی آموزشی کودک ۵۳ اثر و در بخش کتاب‌های علمی آموزشی نوجوان 74 اثر احصا و در دست داوری قرار گرفته است.

دبیر این دوره از جشنواره بر عهده قدرت‌الله نیکبخت بوده است.

 

نهمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان که توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به طور دوسالانه برگزار می گردد در دی ماه سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شرکت پنتر برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: