کد خبر: 32774
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 بهمن 1396 - 16:15

داخلی

»

اخبار کتاب

رمان‌های سه گانه جان کریستوفر تجدید چاپ شد

منبع : لیزنا
مجموعه دوم رمان سه گانه‌ جان کریستوفر با ترجمه‌ مهرداد مهدویان در نوبت چاپ ششم در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
رمان‌های سه گانه جان کریستوفر تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی،در معرفی این کتاب ها آمده است: سایمون پسری نوجوان و آمریکایی است. او دوست دارد با دوستان دبیرستانش به اردو برود ولی به دلیل هزینه زیاد نمی تواند و مجبور است در کنار براد، پسر خاله پر حرفش بماند.

او روزی با براد برای تفریح به اطراف محل زندگی شان می روند و ناگهان به گویی آتشین بر می خورند. از سر کنجکاوی به آن نزدیک می شوند ولی ناگهان...

این مجموعه شامل سه جلد با عناوین: گوی آتش ، سرزمین تازه کشف شده، رقص اژدها می‌باشد

گوی آتش درباره دو پسرخاله به نام‌های 'سایمون 'و 'براد 'است .آنان بر اثر برخورد با گوی آتش به گذشته برده می‌شوند و خود را در سرزمین روم باستان می‌بینند . در آن جا حوادث بسیاری بر آنان می‌گذرد .سایمون و براد موفق می‌شوند امپراتوری روم را تغییر دهند .

در رمان دوم' ;سرزمین تازه کشف شده', سایمون و براد با کشتی به سرزمین 'وایکینگ‌ها 'می‌روند .در این کتاب, آداب و رسوم و فرهنگ وایکینگ‌ها در قالب ماجراهای هیجان‌انگیزی که برای سایمون و براد اتفاق می‌افتد, بازگو می‌شود .آنان زمانی که متوجه می‌شوند وایکینگ‌ها می‌خواهند قربانی‌شان کنند, از آن جا می‌گریزند .

در کتاب سوم با عنوان 'رقص اژدها', این دو پسر خاله به معبدی در کشور چین برده می‌شوند که در آن جا سه راهب زندگی می‌کنند .سایمون و براد در می‌یابند که راهب اعظم دانشمندی از قرن پانزدهم هجری است و هم اوست که گوی آتش را اختراع کرده است .سرانجام آن دو با کمک راهب دانشمند به زمان حال خود باز می‌گردند.

انتشارات قدیانی مجموعه‌ی دوم رمان سه‌گانه جان کریستوفر را در نوبت چاپ ششم و قیمت 3هزار و 2000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه‌ی اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: