کد خبر: 32888
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 بهمن 1396 - 12:26

داخلی

»

اخبار کتاب

«آتش و خشم» مایکل ولف در راه پرفروش‌تر شدن از «هنر معامله» دونالد ترامپ

منبع : لیزنا
ترامپ کتاب افشاگر درباره روابط و اتفاقات داخل کاخ سفید را ملال‌آور و غیرواقعی خوانده است.
«آتش و خشم» مایکل ولف در راه پرفروش‌تر شدن از «هنر معامله» دونالد ترامپ

به گزارش لیزنا به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ به شدت چاپ کتاب افشاگر مایکل ولف، «آتش و خشم» را مورد انتقاد قرار داده است. ترامپ این کتاب را «تقلبی»، «آشغال» و «بسیار ملال‌آور و غیرواقعی» خواند.

خبر بد برای رئیس جمهور ایالات متحده این است که این کتاب فروش زیادی دارد. فروش دیجیتال تا کنون به 250 هزار نسخه و فروش فایل صوتی کتاب به 100 هزار نسخه رسیده است.

مجله «مادر جونز» مصاحبه ای با ناشر این کتاب، هنری هولت – بخشی از شرکت مک‌میلان – که انتظار دارد 1میلیون و 400 هزار نسخه کتاب جلد سختی که هم‌اکنون سفارش داده شده را بفروشد، داشت.

انتظار می‌رود که «آتش و خشم» بیش از 1ملیون و 750هزار نسخه فروش رود، به این معنا که کتاب ولف در نهایت بیشتر از کتاب پرفروش «هنر معامله» ترامپ می فروشد.

این کتاب – که در سال 1987 با همکاری تونی شوارتز به چاپ رسید – بر اساس آمار موجود و گمانه‌زنی‌های فروش از زمانی که ترامپ رئیس جمهور شد، حدود 1میلیون و 670 هزار نسخه فروش رفته است.

ترامپ یکبار از «هنر معامله» به عنوان «پرفروش‌ترین کتاب تجارت جهان» یاد کرد، ادعایی که در چند مقطع اشتباه بودنش ثابت شده است. به طور مثال کتاب دیل کارنجی به نام «چگونه دوست پیدا کنیم و نفوذ مردمی پیدا کنیم» بیش از 30 میلیون فروش رفته است.

این سوال که آیا «آتش و خشم» بیشتر از کتاب پرفروش ترامپ به فروش می رود، باقی می‌ماند. یک متخصص فروش به بی‌ثباتی چرخه اخبار اشاره کرد. با این حال، با وجود یک برنامه تلویزیونی بر اساس این کتاب که به زودی پخش می‌شود، انتظار می‌رود فروش کتاب در آینده بیشتر شود.

مترجم: ونداد ذوقی

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: