کد خبر: 32920
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 بهمن 1396 - 16:36

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان مسابقه‌ صورتک و لباس شخصیت‌های کتاب‌ ها

شبیه شخصیت‌های داستانی به جشن لاک‌پشت پرنده بیایید

منبع : لیزنا
امسال همزمان با اهدای نشان‌های طلایی و نقره‌ای لاک‌پشت‌پرنده، مسابقه صورتک و لباس شخصیت‌های کتاب‌های کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.
شبیه شخصیت‌های داستانی به جشن لاک‌پشت پرنده بیایید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام کانال اطلاع رسانی لاک پشت پرنده، کودکان و نوجوانان می‌توانند به همراه خانواده خود، صورتک یا لباس شخصیت‌های کتاب‌های کودک و نوجوانی که دوست دارند و با آن‌ها خاطره دارند، طراحی کنند و به شکل یکی از شخصیت‌های کتاب‌ها دربیایند و در جشن شرکت کنند.

گروه اجرایی لاک‌پشت پرنده با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر افزود: لاک‌پشت پرنده اسفند ماه 1396 شش ساله می‌شود. شش سال است که همراه شماییم و هر فصل فهرستی از بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان را معرفی می‌کنیم تا خانواده‌ها، مربیان، کتاب‌فروشان و مهم‌تر از همه مخاطبان این کتاب‌ها بتوانند بهترین‌ها را انتخاب کنند و بخوانند.

ششمین کتاب سال لاک‌پشت پرنده، ششم اسفند ماه در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود و نشان‌های طلایی و نقره‌ای لاک‌پشت پرنده به کتاب‌های برگزیده اهدا می‌شود.

از خانواده‌ها دعوت می‌کنیم که در این جشن همراه لاک‌پشت پرنده باشند، این همراهی با دفعه‌های پیش تفاوت دارد. این‌بار قرار است جشنواره‌ی لباس‌ها و صورتک‌های شخصیت‌های کتاب‌های کودک و نوجوان در کنار آیین اهدای نشان، برگزار شود.

شما  کودکان و نوجوانان می‌توانید صورتک یک شخصیت را طراحی کنید، لباس او را بپوشید، خود را به شکل یک شخصیت گریم کنید و در جشن لاک‌پشت پرنده شرکت کنید.

تصور کنید! ششم اسفند شهرکتاب مرکزی میزبان کودکان و نوجوانانی است که به شکل شخصیت‌های محبوب خود درآمده‌اند. پس فرصت را از دست ندهید و به شخصیتی که دوست دارید فکر کنید، روز جشن در کنار لاک‌پشت پرنده حضور داشته باشید و روزی به یادماندنی را رقم بزنید.

گروه داوری لاک‌پشت پرنده صورتک‌ها و لباس‌های طراحی شده‌ای را که کودکان و نوجوانان پوشیده‌اند ارزیابی کرده و به برندگان جوایز ویژه‌ای تقدیم خواهند کرد.

 

برای شرکت در این جشنواره کافی است که در روز جشن(ششم اسفند) در شهرکتاب مرکزی عکسی از خود که به شکل یکی از شخصیت‌های کودک و نوجوان درآمده‌اید بگیرید و این عکس را برای کانال تلگرام لاک‌پشت پرنده بفرستید. لازم است که در عکس مشخص باشد که در جشن شرکت کرده‌اید. داوری بر اساس عکس‌های رسیده انجام خواهد شد و جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: