کد خبر: 33046
تاریخ انتشار: دوشنبه, 16 بهمن 1396 - 15:09

داخلی

»

اخبار کتاب

ماجراهای کاخ سفید با آتش و خشم ترامپ

منبع : لیزنا
 «آتش و خشم؛ کـاخ سفیـدِ تـرامـپ از درون» نوشته مایکل وولف با ترجمه علی سلامی و ویراستاری مهدی سجودی مقدم توسط انتشارات مهر اندیش وارد بازار کتاب ایران شد.
ماجراهای کاخ سفید با آتش و خشم ترامپ

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات مهر اندیش، در معرفی این کتاب آمده است: نه ماه اولِ دورة دونالد ترامپ توفانی تکان‌دهنده و کاملاً شگفت‌آور بود. مایکل وولف نویسنده و تحلیل‌گر سیاسی به دلیل دسترسی عمیق به بخش اجرایی کاخ سفید گزارش حیرت‌آوری ارائه می‌دهد که چگونه ترامپ تصدی‌اش را به‌عنوان مردی آتشین‌مزاج و متزلزل آغاز می‌کند.

در این کتابِ انفجاری وولف اطلاعات دست‌‌اول و بکری در مورد هرج‌و‌مرج در کاخ سفید و همچنین تحلیلی بر ساختار سیاسی آمریکا ارائه می‌دهد.

ترامپ پس از انتشار این کتاب از طریق وکیلش، چارلز هاردر، علیه مایکل وولف و ناشر کتاب، هنری هولت، شکایت کرد و آن‌ها را متهم به تهمت و افترا نمود. در ۸ ژانویه الیزابت مک‌نامارا، وکیل انتشارات، پاسخ این شکایت را داد و گفت هیچ عذر‌خواهی در کار نخواهد بود و توضیح داد که شکایت هاردر به هیچ اشتباه خاصی در کتاب اشاره ندارد.

جان سارجِنت، در نامه به همکاران انتشارات نوشت: «به‌عنوان شهروند باید تقاضا کنیم که رئيس‌جمهور ترامپ متمم قانون اساسی ما، آزادی مطبوعات و آزادی اندیشه را بفهمد و به آن پایبند باشد.»

 

این کتاب در ۴۳۶ صفحه و به قیمت 35 هزار تومان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: