کد خبر: 33485
تاریخ انتشار: شنبه, 12 اسفند 1396 - 16:37

داخلی

»

اخبار کتاب

 صف‌های کتابی به کتاب امید صباغ‌نو رسید

منبع : لیزنا
جشن امضای کتاب «سیب هوس»، گزیده اشعار امید صباغ‌نو با استقبال خوب مخاطبان همراه شد و مردم در این مراسم برای خرید کتاب به صف ایستادند.
 صف‌های کتابی به کتاب امید صباغ‌نو رسید

به گزارش لیزنا، جشن امضای کتاب «سیب هوس»‌ که جدیدترین اثر امید صباغ‌نو است با استقبال خوب مخاطبان در کافه کتاب ثالث برگزار شد و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات برای امضای کتاب «سیب هوس» و صحبت و عکس یادگاری با شاعر بیش از پنج ساعت به صف ایستادند.

در این مراسم شخصیت‌های مختلف فرهنگی و هنری مانند محمدعلی بهمنی، محمد سلمانی، حجت اشرف‌زاده، آناهیتا همتی، امیر عظیمی، اکبر آزاد، داوود حیدری، عباس سجادی، علیرضا اسدی، علیرضا آذر، روزبه معین،‌ علیرضا کمالی، صابر قدیمی،‌ نیلوفر لاری‌پور، محسن انشایی، امیرعلی سلیمانی، بهزاد نجفی، امید روزبه، میثم بهاران، سامی تحصیل‌داری، اهورا فروزان، شبناز اسماعیلی، مه‌سا رهنما، بهزاد شهبازی، سید احمد حسینی، فرامرز راد، نیما معماریان، امیرحسین کاکایی، سجاد عزیزی‌آرام، امید خاکباز، مصطفی پروین، اسماعیل باستانی، علیرضا برنجی، غزل عبدی، اردوان طاهری، حدیث مدنی، دکتر کسری کرکزی، محمدمهدی همت، میلاد بابایی، سلیمه رودکی، امیر توده فلاح، سعید صاحب‌علم، ارغوان جهانگیری حضور داشتند.

این مراسم از ساعت 16 و 45 دقیقه با به صف ایستادن مخاطبان آغاز شد و تا ساعت 21 و 45 دقیقه ادامه داشت و در این مدت به طور متوسط هر فرد برای خرید کتاب یک ساعت به صف ایستاد تا با هنرمند مورد علاقه خود پای صحبت بنشیند و عکس یادگاری بیندازد.

با اینکه همزمان با جشن امضای کتاب در تهران، عرضه کتاب در کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور آغاز شده بود، با این حال عده بسیار زیادی برای حضور در این مراسم از شهرهای مختلف کشور مانند، تبریز، یزد، اهواز و کرمانشاه به تهران آمده بود.

با توجه به مراسم باشکوه جشن امضای «سیب هوس» در کافه کتاب ثالث و پخش همزمان کتاب در سراسر کشور، چاپ نخست این مجموعه به پایان رسیده است و طبق گفته مسئولان نشر نیماژ چاپ دوم این اثر از روز دوشنبه‌ (14 اسفندماه)‌ راهی بازار نشر خواهد شد.

«سیب هوس» عنوان گزیده غزلی است که به تازگی از امید صباغ‌نو منتشر و روانه بازار نشر شده است. در این مجموعه 13 غزل چاپ نشده از امیدصباغ‌نو در کنار 72 غزل انتخابی از هفت مجموعه غزل منتشر شده بین سال‌های 88 تا 96 قرار گرفته است که بخش زیادی از این غزل‌ها برای چاپ در این گزیده ویرایش و تغییر پیدا کرده‌اند. بیشتر غزل‌های این مجموعه عاشقانه است اما تعدادی از غزل‌های آیینی و اجتماعی هم در مجموعه گنجانده شده است.

به گفته مسئولان نشر نیماژ قرار است که به زودی جشن امضای مجموعه غزل «سیب هوس» در چند شهر کشور برگزار شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: