حضور سه تفنگ‌دار فرانسوی در کتابفروشی های ایرانی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، این رمان قهرمانی‌ها و دلاوری‌های سه تن از تفنگداران لویی سیزدهم به نام‌های آتوس، پورتوس، آرامیس و همچنین جوانی دلیر و باهوش به نام دارتانیان که بعداً در طول داستان عضو تفنگداران سلطنتی می‌شود را روایت می‌کند. این چهار نفر با هم پیمان دوستی بستند و در همه مهالک و مخاطرات با یکدیگر بودند. الکساندر دوما در این رمان اشخاص، زندگی و تاریخ قسمتی کوچک از تاریخ فرانسه را با مهارتی ویژه به خوانندگان نشان می‌دهد.

این رمان جزو معدود کتاب‌هایی است که در هر شاخه هنری، از آن الهام گرفته شده است. لیست کتاب ها، نمایش نامه ها، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی که از این کتاب الهام گرفته شده است، بسیار بلند بالا است. متن روان و قلم گیرا دوما این کتاب را در ردیف شاهکار‌های ادبی‌ جهان قرار داده است.

داستان کتاب در فرانسه لویی سیزدهم و قرون وسطی می‌‌گذرد .

انتشارات قدیانی رمان سه تفنگ‌دار را در نوبت اول چاپ با ترجمه پرستو عوض‌زاده، 112 صفحه و قیمت 10هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهیه این كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.