استنلی سومین بار به کتابفروشی ها آمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، مجموعه کتاب استنلی، داستان‌هایی تخیلی را به صورت مصور از شخصیت داستانی «لمچاپ استنلی» برای بچه‌ها نقل می‌کند. جف براون، نویسنده این مجموعه، خود کاریکاتوریست هم هست، اما تصویرگری این کتاب‌ها را معمولا به کمک افراد دیگری انجام داده‌ است

این كتاب مصور و برای گروه سنی «ب» و «ج» تهیه شده است. ‌اعضای خانواده «لمبچاپ» با داشتن دو پسر، -«استنلی» و «آرتور» - روزگار خوبی را می‌گذراندند. یك شب تابلوی بزرگ اعلانات، از بالای دیوار اتاق خواب به روی استنلی افتاد و او صاف شد. دكتر «دن» نتوانست كاری از پیش ببرد. حالا قد او 120، عرض دو شانه‌اش 30 و ضخامتش 1/5 سانتی‌متر بود. استنلی كم‌كم به این حالت صاف بودن بدنش عادت كرد و تصمیم گرفت كارهایی را كه پسری به ضخامت او می‌تواند انجام دهد، انجام داده و صحنه‌های فوق‌العاده‌ای بیافریند.

انتشارات قدیانی مجموعه 6 جلدی ماجراهای استنلی را در نوبت چاپ سوم، تیراژ 770 نسخه و قیمت 25000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه‌ی اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.