کد خبر: 34269
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1397 - 10:42

داخلی

»

اخبار کتاب

به مناسبت هفته ی گرامیداشت روز جهانی تئاتر 

نشست نمایش نامه نویسی  و فروپاشی متن و گسست فرهنگی برگزار می شود

منبع : لیزنا
کانون نمایش نامه نویسان خانه تئاتر ایران نشست نمایش نامه نویسی  و فروپاشی متن و گسست فرهنگی را برگزار می کند.
نشست نمایش نامه نویسی  و فروپاشی متن و گسست فرهنگی برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کانون نمایش نامه نویسان خانه تئاتر ایران، نشست تخصصی نمایش نامه نویسان ایران به مناسبت هفته ی گرامی داشت روز جهانی تئاتر با عنوان  «نمایش نامه نویسی، فروپاشی متن و گسست فرهنگی» عصر روز پنج شنبه  ۱۳ اردی بهشت ماه ۹۷ در تالار استاد امیرخانی خانه ی هنرمندان ایران برگزارمی شود.‌

به گزارش روابط عمومی کانون نمایش نامه نویسان خانه تئاتر ایران، در این نشست که ساعت ۱۶ روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه۹۷ در تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، دکتر سعید اسدی(نویسنده، پژوهش گر و‌استاد دانشگاه)، محمود حسینی زاد (نویسنده، مترجم و پژوهش گر) و قطب الدین صادقی (نمایش نامه نویس، کارگردان و‌استاد دانشگاه) با موضوع نمایش نامه نویسی، فروپاشی متن و ‌گسست فرهنگی به ایراد سخن می پردازند. 

در این نشست که با حضور اعضای کانون نمایش نامه نویسان و‌ جامعه  نمایش نامه نویسان ایران، هنرمندان تئاتر و نمایندگان رسانه ها ی جمعی در روز یادشده برگزار می شود، خانه تئاتر با همکاری انجمن هنرمندان پیش کسوت از یونس آبسالان، عضو این کانون، قدردانی خواهدکرد.

لازم به یاد آوری است پیش از این در سال های گذشته کانون نمایش نامه نویسان خانه تئاتر ایران به مناسبت هفته گرامیداشت روز جهانی تئاتر نشست ملی نمایش نامه نویسی و حقوق شهروندی، نمایش نامه نویسی و سکوت، نمایش نامه نویسی و امنیت و ... برگزار کرده بود. 

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند در تاریخ و ساعت یاد شده به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه ی هنرمندان ایران، تالار استاد امیرخانی خانی مراجعه کنند. 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: