کد خبر: 34277
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1397 - 12:10

داخلی

»

اخبار کتاب

عرضه‌ 33 هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب

منبع : لیزنا
مدیر اجرایی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوانان و نماینده‌ این انجمن در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: 33 هزار عنوان تالیفی و ترجمه با موضوع کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب تهران ارایه شد.
عرضه‌ 33 هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری و اطلاع‌رسانی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ناصر جداری اظهار کرد: 350 نفر ناشر به عنوان شرکت‌کننده‌ی اصلی (ثبت نامی) در قالب 292 غرفه در شش سالن کودک و نوجوان در نمایشگاه امسال حضور دارند.

جداری افزود: 70 ناشر به دلیل تعداد کم آثار ارایه شده نیز با چهار هزار عنوان در قالب غرفه‌ی جمعی در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

وی استقبال در روز اول از نمایشگاه را خوب توصیف کرد و گفت: حضور خانواده‌‌‌ها به همراه کودکان و نوجوانان در شش سالن کودک و نوجوان فضایی از شادی و نشاط در این سالن‌‌‌ها ایجاد کرد.

جداری از خانواده‌‌‌ها بویژه خانواده‌‌‌هایی که دارای فرزندان کودک و نوجوان هستند؛ خواست تا با استفاده از این فرصت طلایی فرهنگی و حضور در این نمایشگاه زمینه‌ی ارتباط فرزندانشان با کتاب و کتابخوانی و در نتیجه رشد فکری و شخصیتی فرزندانشان را فراهم کنند.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: