کد خبر: 34725
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 خرداد 1397 - 12:01

داخلی

»

اخبار کتاب

۵ کتاب صوتی جدید از سوی نوین کتاب گویا روانه بازار شد

منبع : لیزنا
نوین کتاب گویا کتاب‌های درخت پرتقال از کارلوس فوئنتس، ماشین مرا بران از هاروکی موراکامی، آبی‌تر از گناه نوشه محمدحسین رحیمی، راز اثر روندا برن و شاه‌کلید نوشته چالز هانل را صوتی کرد.
۵ کتاب صوتی جدید از سوی نوین کتاب گویا روانه بازار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی نوین کتاب گویا، نسخه چاپی این عناوین نیز از پرفروش‌ترین‌های بازار به‌شمار می‌روند.

«کارل فوئنتس» نویسنده شهیر مکزیکی در کتاب «درخت پرتقال» نگاه سنتی به تاریخ را به پرسش گرفته و  یکی از آزادانه‌ترین آثارش را خلق کرده است. او در این کتاب نمی‌خواهد گرفتار چارچوب زمان باشد، بلکه می‌خواهد فراتر از زمان حرکت کند. مردگان در «درخت پرتقال» از وقایع محتملی سخن می‌گویند که در تاریخ رخ نداده است، اما در داستان رخ می‌دهد. داستان‌های «دو کرانه»، «فرزندان فاتح» «دو نومانسیا» و «دو آمریکا» نگاه متفاوت فوئنتس را دراین کتاب به شیوه خاصی بیان می‌کنند. نسخه چاپی کتاب، پیش از این توسط نشر ققنوس به چاپ رسیده و نسخه صوتی کتاب، با صدای «منوچهر زنده‌دل» گوینده و بازیگر توانمند و با موسیقی مهدی زارع تولید شده است.

کتاب بعدی یعنی «ماشین مرا بران» یکی از کتاب‌های پرفروش هاروکی موراکامی، نویسنده برجسته ژاپنی و خالق رمان کافکا در کرانه است. این مجموعه پنج داستان از این نویسنده را در بردارد: «شهر گربه‌ها»، «ماشین مرا بران»، «سامسای عاشق»، «پیاده تا کوبه»، «نخستین حمله به نانوایی». این کتاب، با صدای «حسن آزادی» تولید و روانه بازار شده است.

«آبی تر از گناه» اثر محمد حسینی نویسنده معاصر ایرانی، برنده جایزه هوشنگ گلشیری و برنده عنوان بهترین رمان فارسی سال در ششمین دوره مهرگان ادب است که کتاب چاپی آن توسط انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است. راوی داستان، پسر جوان شهرستانی دست و پا چلفتی است که برای کار به تهران آمده است. او به استخدام شازده‌ای قجری در می‌آید تا برایش کتاب بخواند. نسخه صوتی کتاب با صدای «حسن آزادی» تولید شده و در دسترس مخاطبان است.

کتاب «راز» اثری است از روندا برن که توسط مسیحا برزگر ترجمه و با صدای شاهین شرافتی به صورت کتاب صوتی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. کتاب «راز» تا کنون به ۴۶ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است.

«شاه کلید» اثر چارلز هانل نویسنده، فیلسوف و تاجر آمریکایی به ۲۴ تمرین برای تقویت قوه تجسم پرداخته است، که باید به صورت هفتگی انجام شود. نکته مهم آن است که شاه کلید به مخاطبان کمک خواهد کرد تا به افکار خود مسلط شوند. این کتاب که با صدای «منوچهر زنده‌دل» تولید شده است، به قانون جذب می پردازد و اینکه توانایی فرد در آفرینش سلامت، شادی، موفقیت، آرامش و هرچه بخواهند نامحدود است.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های فوق را از شهرکتابها و کتاب‌فروشی‌ها و همچنین فروشگاه‌های آنلاین معتبر یا سایت نوین کتاب گویا خریداری کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: