کد خبر: 35476
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 تیر 1397 - 09:49

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار «لطفا مراقب مامان باشین»؛ رمان پرفروش کره

منبع : لیزنا
«لطفا مراقب مامان باشین» اثر «کیونگ ـ سوک شین» و ترجمه «مهدی سجودی مقدم» رمان پرفروش کره جنوبی و برنده بهترین کتاب انگلیسی‌زبانِ آسیا است.
انتشار «لطفا مراقب مامان باشین»؛ رمان پرفروش کره

به گزارش لیزنا، «لطفا مراقب مامان باشین» داستان مادر شصت‌و‌نه‌ساله‌ای‌ست که در ایستگاه مترو جا می‌ماند و گم می‌شود. در تلاش برای یافتنِ این مادر است که هرکدام از اعضای خانواده به حقایق اسراری از زندگی مادر از یک‌طرف و غفلت‌های کوچک و بزرگ خویش از طرف دیگر پی می‌برند. استفاده از زاویه‌دیدهای مختلف، بیان واقعیت‌هایی که می‌تواند در زندگی بسیاری از انسان‌ها وجود داشته باشد و فضای عاطفی داستان آن را از لطف و جذابیتی مضاعف برخوردار کرده است.

در اولین سال انتشار «لطفا مراقب مامان باشین» بیش از ۵/۱ میلیون نسخه از آن در کره‌جنوبیِ ده‌میلیونی به ‌فروش رفت. بعدها بیش از دو میلیون نسخه از کتاب در ۲۰ کشور دنیا به فروش رسید. کیونگ‌ ـ سوک شین به‌واسطه این کتاب جایزه بهترین اثر آسیا به زبان انگلیسی را تصاحب کرد.

این کتاب را انتشارات مهراندیش با 289 صفحه و قیمت 28 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: