کد خبر: 35568
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 تیر 1397 - 16:48

داخلی

»

اخبار کتاب

آزمون نهایی دوره بهاره آموزش زبان فارسی در لاهور برگزار شد

منبع : لیزنا
آزمون نهایی دوره بهاره آموزش زبان و ادبیات فارسی مقدماتی (1) و (2) در محل وابستگی فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در لاهور برگزار شد.
آزمون نهایی دوره بهاره آموزش زبان فارسی در لاهور برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد سعدی،  پیش از این آزمون اکبر رضایی فرد، وابسته فرهنگی سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران از کلاس‌ها و محل آزمون بازدید کرد.

به گفته وی این دوره از کلاس های آموزش زبان و ادبیات فارسی متفاوت از دوره‌های قبل برگزار شد. زیرا در این دوره، علاوه بر کلاس های درسی تئوری، کارگاه های آموزشی، جلسات گفتاری، اردوی گردش علمی (بازدید از موزه باستانیلاهور) نیز به فرایند آموزشی زبان آموزان اضافه شد.

رضایی فرد همچنین گفت: بسیاری از فارسی آموزان خواستار برگزاری هر چه بیشتر کارگاه های آموزشی و اردوهای علمی شده‌اند زیرا دریافته اند که این برنامه­ها  در بهبود و توسعه آموزش زبان فارسی، نقش مستقل و اثر بخشی دارند.

 یاد آور می شود که به فارسی آموزانی که در آزمون مقدماتی دو، نمره حدنصاب قبولی کسب کنند، گواهینامه آموزشی صادر و اعطا خواهد شد.

بنا بر اعلام این خبر، دوره آموزش مقدماتی آموزش زبان فارسی در وابستگی فرهنگی و خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور، طی دو سطح و سه کلاس در بهار سال جاری آغاز شد. در این دوره ها تعداد 30 تن فارسی آموز ثبت نام به عمل آوردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: