کد خبر: 35888
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 مرداد 1397 - 12:24

داخلی

»

اخبار کتاب

15 مرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به بیست وپنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

منبع : لیزنا
مهلت ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی تا 15 مرداد ماه تمدید شد.
15 مرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به بیست وپنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، تا کنون بیش از 400 اثر به دبیرخانه به دبیرخانه بیست وپنجمین جشنواره کتاب سال ارسال شده  که بیشترین آثار رسیده در گروه علوم انسانی می باشد.

این جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی برگزار می‌شود. در بخش اصلی آثار دانشجویان در کلیه رشته‌ها اعم از گروه علوم پایه، علوم کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی و در بخش ویژه آثار مرتبط با  پنج موضوع حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی، اخلاق و محیط زیست، مطالعات میان رشته ای قرآن کریم، فرهنگ عمومی و آسیب های اجتماعی، علوم انسانی اسلامی پذیرفته می شوند و بخش جنبی این جشنواره نیز به دو موضوع نگارستان کتاب و ایده های برتر دانشجویی در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اختصاص دارد.

 شرایط شرکت در این فراخوان ضروری بودن هم‌زمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشرشده و ارسال دو جلد از آن‌ها که در سال‌های 95 تا 96 انتشار یافته است و در بخش ترجمه کتاب، مترجم باید کپی متن اصلی اثر را نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

در این دوره جشنواره، برای چهارمین بار، آثار تولید شده به زبان و خط فارسی توسط دانشجویان دیگر کشورها نیز پذیرفته و داوری می شود.

کتاب‌های الکترونیکی که برای جشنواره ارسال می‌شود باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برچسب هولوگرام مربوطه باشند.

لازم به ذکر است، بخش «نگارستان کتاب» به عکس، نماهنگ، فیلم‌های کوتاه صدثانیه‌ای، نمایشنامه، فیلم نامه و پویانمایی مرتبط با کتاب و کتابخوانی اختصاص دارد و آثار مربوط به بخش نگارستان کتاب و ایده های برتر دانشجویی بایستی از طریق پیام رسان سروش به شماره 09304081229 به نام سازمان انتشارات یا دبیرخانه دائمی کتاب و پایان نامه سال دانشجویی ارسال گردد، ضمن اینکه در بخش جنبی تنها افرادی می‌توانند شرکت کنند که در حال حاضر دانشجو یا طلبه باشند. ضمنا مشخصات ارسال کننده آثار نیز باید در هنگام ارسال از طریق پیام رسان سروش در کنار اثر درج گردد.

ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس انجام می‌شود. ارسال دو جلد از اصل اثر به همراه فرم ثبت نام اینترنتی به دبیرخانه جشنواره ضروری است.

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران – خیابان انقلاب - خیابان فخررازی - خیابان شهدای ژاندارمری - پلاک 72 صندوق پستی 13145-1163 سازمان انتشارات جهاددانشگاهی مراجعه کنند و با شماره تلفن 66952727 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: