کد خبر: 35965
تاریخ انتشار: شنبه, 06 مرداد 1397 - 11:47

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار «مناجات‌نامه» به زبان اردو

منبع : لیزنا
کتاب «مناجات‌نامه» خواجه عبدالله انصاری(ره) با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد پاکستان به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.
انتشار «مناجات‌نامه» به زبان اردو

به گزارش لیزن بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب «مناجات‌نامه» خواجه عبدالله انصاری(ره) به شیوه روان و سلیس با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد پاکستان، مركز تحقیقات فارسی ایران و پاكستان و بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه ملی زبان‌های نوین به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.

این كتاب توسط مهر نور محمد خان، استاد برجسته و مترجم، محمد سفیر، سرپرست گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه نومل و خانم شگفته یاسین عباسی، مترجم از فارسی به اردو ترجمه و در اختیار علاقه‌مندان فرهنگ و ادبیات فارسی در پاكستان قرار گرفته است.

این كتاب كه متن فارسی و ترجمه اردو آن در كنار شعر فارسی (مناجات‌نامه) نوشته شده در قالب 205 صفحه و تیراژ 500 نسخه توسط انتشارات انصاریان یوسف‌پور به زبان اردو ترجمه و چاپ شده است.

همچنین در آغاز این كتاب ارزشمند پیام مدیر مركز تحقیقات فارسی، تقریط از افتخار حسین عارف، رییس فرهنگستان ملی پاكستان و مقدمه‌ای از مهر نور محمد خان نیز به چاپ رسیده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: