کد خبر: 36071
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 مرداد 1397 - 13:05

داخلی

»

اخبار کتاب

دیدار وگفتگو با فربد فدایی در نشست صبح پنجشنبه‌های مجله بخارا 

منبع : لیزنا
یکصد وبیستمین نشست از صبح پنجشنبه های مجله بخارا  اختصاص یافته است به دیدار و گفتگو با استاد دکتر فربد فدایی که درساعت 9 صبح پنجشنبه، 11 مرداد ۱۳۹۷ در خانه گفتمان شهر (خانه وارطان) در ضلع جنوبی میدان فلسطین . پلاک ۵۱۴ برگزار می شود.
دیدار وگفتگو با فربد فدایی در نشست صبح پنجشنبه‌های مجله بخارا 

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله بخارا، فربد فدائی؛ فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران 1357،تخصص روانپزشکی 1363، فلو شیپ روانپزشکی سالمندان 1376، عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از 1373، مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از 1385 تا 1395، استاد میهمان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، عضویت هیات ممتحنه گواهینامه روانپزشکی، عضویت هیات ممتحنه دانشنامه روانپزشکی، عضویت کمیته کشوری بهداشت روان، کارشناس روانپزشکی قانونی، عضویت هیات های کارشناسی  بدوی و انتظامی نظام پزشکی، معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز روانپزشکی رازی، معاونت درمان مرکز روانپزشکی رازی، دو بار انتخاب به عنوان پزشک سال، نویسنده شصت و پنج مقاله علمی در مجلات معتبر پزشکی ملی و بین المللی، نویسنده بیش از هزارمطلب علمی به زبان ساده در نشریات کثیر الانتشار ،نویسنده و مترجم بیست وپنج کتاب در زمینه روانپزشکی و علوم رفتاری که عموما به چاپهای بعدی ازجمله چاپ بیست و سوم در یک مورد رسیده است. ازجمله کتاب ها: هنر از دیدگاه روانپزشکی، خواب و رویا از دیدگاه پزشکی، شخصیت های چندگانه، عشق و ازدواج از دیدگاه روانپزشکی، شناخت و درمان و پیشگیری از اعتیاد، روانپزشکی و جنگ، مکالمه درمانی، پیشگامان روانشناسی رشد، ماهیت رواندرمانی، روانپزشکی برای همه، یونگ و روانشناسی تحلیلی او و بسیاری مقالات ارزشمند دیگر از جمله اثار وی به شمار می آید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: